Skip to main content

Ik meld hierbij NOGMAALS dat ik nu al 3 weken (!) zonder telefoon, tv of internet zit. En dit na een interventie van een proximus technieker die enkel moest komen vaststellen dat er af en toe storingen op de lijn zaten. Er zou een lasser moeten langskomen om het probleem terug op te lossen, maar blijkbaar moeten die lassers eerst nog afstuderen of zo… Zelfs een termijn wanneer het probleem ooit gaat opgelost geraken, krijg ik niet. “Geduld” is het enige wat ik te horen krijg. (Alsof Proximus zelf geduld uitoefent wanneer de factuur betaald moet worden).

In ieder geval, zoals ik vorige week telefonisch reeds meldde aan de Proximus helpdesk: als Proximus uiterlijk eind deze week nog steeds geen concrete actie heeft ondernomen om mijn connectie te herstellen, zou dat geduld van mij wel eens op kunnen geraken en vliegt het ganse boeltje buiten.

(Voorlopig nog) vriendelijke groeten.

 

@Pro⌘imus-Forummedewerkers/moderatoren 

MarcusP had reeds een topic opgesteld omtrent dit probleem, drie dagen geleden, zie:

→ Proximus technieker maakt het kapot, niemand komt het herstellen | Proximus Forum


Zoals ik in dit topic al vermeld had, en dat ook zo aan de telefoon heb gezegd: “als er tegen eind deze week geen concrete stappen ondernomen zijn, dan… enz...”.

Welnu, ik heb van Proximus geen enkele concrete stap gezien!

Wat nu? 🙄


Reageer