Nadat ik reeds vele weken geteisterd wordt door ruis op de telefoonlijn, onderbrekingen op mijn internetconnectie en vervelende storingen op mijn tv, besluit ik op 27/7 om de technische dienst te bellen. Zij sturen onmiddellijk een technieker langs. Die kerel, duidelijk een beginnende snotneus van een onderaannemer, kan alleen maar bevestigen dat ik slecht signaal heb. Nadat hij enkele keren is gaan kijken in de verdeelkast op de hoek van de straat, blijkt het signaal helemaal weg te zijn. Hij vertrekt met de mededeling dat iemand van een andere dienst van Proximus mij binnen het half uur zou contacteren om de herstelling verder te komen doen. Ondertussen zijn we echter meer dan 2 weken later en er is nog steeds niemand opgedaagd. De helpdesk van Proximus kan mij alleen maar vertellen dat ik “geduld moet hebben”, maar ondertussen krijg ik wel een aanrekening voor de volle pot. Dan maar weer naar de klantendienst gebeld, die beloven een creditnota te maken. Maar wanneer komt eindelijk de herstelling? Niemand kan er blijkbaar op antwoorden. Mijn geduld geraakt stilaan op, mede omdat het gedurende de 5 jaar dat ik hier woon, al minstens de 5e keer is dat we voor langere tijd zonder telefoon, internet en tv zitten en telkens opnieuw vertrekt het probleem vanuit dezelfde verdeelkast. Ironisch als de klantendienst van Proximus is, vragen ze me dan nog of ik niet geinteresseerd ben in Fiber, want “je ziet wel dat de koperaansluitingen af en toe problemen geven”. Ja hallo!!!! Niet moeilijk, jullie komen die koperaansluitingen zelf om zeep helpen. Of hoe moet ik anders de interventie van die pruts-technieker beschouwen? Voor hij hier binnenstapte, werkte alles nog min of meer. Nadat hij hier buitenstapte, werkte niks meer. Ik zou die technieker eigenlijk moeten aanklagen voor moedwillige sabotage. Soit, ik ben dat amateurisme van Proximus kotsmoe geworden. Als blijkt dat ik 3 weken na het ontstaan van het probleem nog geen schot in de zaak zie komen, vliegt al die rommel de vuilbak in en stap ik over naar Telenet. Geen idee of die even grote prutsers zijn of niet, maar op deze manier werkt het voor mij echt niet meer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.