Vraag

Afspraak niet nageleefd



Toon eerste bericht

39 reacties

Vandaag 20/06, technieker zijn inderdaad langsgeweest. OPNIEUW KAN ER NIET GEINSTALLEERD WORDEN !!!

Het resultaat? Nieuwe afspraak ingeboekt…. OP 14 JULI.

Even de rekening maken: Begin Maart contact opgenomen met proximus, techniekers langsgeweest op 2 mei (niet geinstalleerd), nieuwe afspraak op 19 mei (niet geinstalleerd), nieuwe afspraak vandaag 20 juni (NIET GEINSTALLEERD), nieuwe afspraak 14 juli.

ALLES SAMEN IS DIT DUS AL 3 MAAND (op 14 juli 4 MAAND) DAT WE WACHTEN OP EEN INSTALLATIE…

 

Ik kan niet begrijpen dat er in dit geval niet vroeger kan ingegrepen worden dan 14 juli???

Heel erg bedankt @tina.b 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

zie link in privébericht met bevestiging afspraak

geen idee waarom ze nu nog niet zichtbaar is… excuses

groeten

Tina

Bedankt alvast voor alle info @AntonellaD ! Apprecieer het. :)
Ik wou gewoon nog eens navragen waarom ik de afspraak voor 20/06 niet in mijn applicatie kan zien? (En hierbij dus nogmaals bevestiging krijg van deze afspraak).

Bedankt alvast voor alle info Antonella! Apprecieer het. :)
Ik wou gewoon nog eens navragen waarom ik de afspraak voor 20/06 niet in mijn applicatie kan zien? (En hierbij dus nogmaals bevestiging krijg van deze afspraak).

 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Dit is zowel voor de straatwerken als voor de installatie bij jouw thuis. Groetjes, Antonella

Is dit een afspraak die onmiddellijk ook alles installeert bij ons huis, of enkel een afspraak om straatwerken uit te voeren en dan opnieuw een nieuwe afspraak in te boeken voor installatie?

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik mocht feedback ontvangen dat de technische interventie bij de achterliggende dienst is afgewerkt en er een nieuwe afspraak werd geboekt op 20/06. Groetjes, Antonella

@Luc.M   @AntonellaD  Ben je dit zeker, want is ondertussen al NEGEN dagen geleden opnieuw!

Nu is het letterlijk 1 maand sinds onze eerste afspraak met de techniekers, en nog steeds niks. 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Ze is hiermee bezig en laat je spoedig feedback. Groetjes Luc

Dag @AntonellaD Al enig nieuws hierover? Dit zorgt namelijk ook voor problemen in ons professioneel leven aangezien we veel van thuiswerk afhangen. 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik ga dit even navragen, zodra ik antwoord heb laat ik iets weten. Groetjes, Antonella

Bedankt @AntonellaD 
Eindelijk iemand met een achterliggende reden hiervoor.

Kan je mij zeggen of nagaan bij de achterliggende dienst hoe lang deze interventie nog zou duren? Aangezien het nu toch al 18 dagen geleden is.

Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Momenteel is er nog een technische interventie lopende bij een achterliggende dienst (JMS 534078) in verband met de smarttube. De afspraak kan opnieuw worden gemaakt zodra deze technische interventie is afgehandeld. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reageer