Vraag

Afspraak niet nageleefd


  • Rising star
  • 10 reacties

Op 2 mei zijn installateurs bij onze nieuwbouwwoning langsgeweest. Deze konden jammer genoeg niet doen wat er gevraagd werd. Daardoor werd er een nieuwe afspraak ingeboekt op vandaag 19 mei 2022. Hiervan kreeg ik ook bevestiging per email die ik gerust wil als bijlage plaatsen.

Aangezien deze afspraak niet in de My Proximus app verscheen, belde ik toch even naar de klantendienst vandaag. Resultaat: Er staat helemaal geen afspraak ingeboekt! 

Waar komt de email dan vandaan? We zitten momenteel al 17 dagen zonder internet/tv en het enige wat klantendienst kan doen is een ‘ticket opmaken’. Daar zijn we natuurlijk niks mee als we nogmaals 2 weken zullen moeten wachten. Er is ook geen 4G in ons huis beschikbaar, dus kunnen we zelfs geen telewerk doen.

Daarnaast heb ik ook schrik dat als de volgende techniekers langskomen, daarna nog een echte installateur moet ingeboekt worden. 

We hebben ASAP een afspraak nodig !!!


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Momenteel is er nog een technische interventie lopende bij een achterliggende dienst (JMS 534078) in verband met de smarttube. De afspraak kan opnieuw worden gemaakt zodra deze technische interventie is afgehandeld. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Bedankt @AntonellaD 
Eindelijk iemand met een achterliggende reden hiervoor.

Kan je mij zeggen of nagaan bij de achterliggende dienst hoe lang deze interventie nog zou duren? Aangezien het nu toch al 18 dagen geleden is.

Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik ga dit even navragen, zodra ik antwoord heb laat ik iets weten. Groetjes, Antonella

Dag @AntonellaD Al enig nieuws hierover? Dit zorgt namelijk ook voor problemen in ons professioneel leven aangezien we veel van thuiswerk afhangen. 

Reputatie 6
Badge +2

@bvpt  Ze is hiermee bezig en laat je spoedig feedback. Groetjes Luc

@Luc.M   @AntonellaD  Ben je dit zeker, want is ondertussen al NEGEN dagen geleden opnieuw!

Nu is het letterlijk 1 maand sinds onze eerste afspraak met de techniekers, en nog steeds niks. 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik mocht feedback ontvangen dat de technische interventie bij de achterliggende dienst is afgewerkt en er een nieuwe afspraak werd geboekt op 20/06. Groetjes, Antonella

Is dit een afspraak die onmiddellijk ook alles installeert bij ons huis, of enkel een afspraak om straatwerken uit te voeren en dan opnieuw een nieuwe afspraak in te boeken voor installatie?

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Dit is zowel voor de straatwerken als voor de installatie bij jouw thuis. Groetjes, Antonella

Bedankt alvast voor alle info Antonella! Apprecieer het. :)
Ik wou gewoon nog eens navragen waarom ik de afspraak voor 20/06 niet in mijn applicatie kan zien? (En hierbij dus nogmaals bevestiging krijg van deze afspraak).

 

Bedankt alvast voor alle info @AntonellaD ! Apprecieer het. :)
Ik wou gewoon nog eens navragen waarom ik de afspraak voor 20/06 niet in mijn applicatie kan zien? (En hierbij dus nogmaals bevestiging krijg van deze afspraak).

Reputatie 7
Badge +2

@bvpt 

zie link in privébericht met bevestiging afspraak

geen idee waarom ze nu nog niet zichtbaar is… excuses

groeten

Tina

Heel erg bedankt @tina.b 

Vandaag 20/06, technieker zijn inderdaad langsgeweest. OPNIEUW KAN ER NIET GEINSTALLEERD WORDEN !!!

Het resultaat? Nieuwe afspraak ingeboekt…. OP 14 JULI.

Even de rekening maken: Begin Maart contact opgenomen met proximus, techniekers langsgeweest op 2 mei (niet geinstalleerd), nieuwe afspraak op 19 mei (niet geinstalleerd), nieuwe afspraak vandaag 20 juni (NIET GEINSTALLEERD), nieuwe afspraak 14 juli.

ALLES SAMEN IS DIT DUS AL 3 MAAND (op 14 juli 4 MAAND) DAT WE WACHTEN OP EEN INSTALLATIE…

 

Ik kan niet begrijpen dat er in dit geval niet vroeger kan ingegrepen worden dan 14 juli???

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik heb dit onmiddellijk doorgestuurd en geëscaleerd naar de verantwoordelijken en heb ook gevraagd dat ze jou zo spoedig mogelijk op de hoogte moeten houden. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Nog steeds geen antwoord mogen ontvangen ondanks de escalatie. 

Reputatie 7
Badge +2

@bvpt Om te beginnen oprechte excuses voor het ongemak en dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Ik heb volgend ticket IM11931939 overgemaakt naar de technische dienst met de vraag om de datum te kunnen vervroegen.We houden u verder op de hoogte.Groetjes,Joel.

Nog steeds geen antwoord hierop.

Reageer