Vraag

Afspraak niet nageleefd


  • Rising star
  • 20 reacties

Op 2 mei zijn installateurs bij onze nieuwbouwwoning langsgeweest. Deze konden jammer genoeg niet doen wat er gevraagd werd. Daardoor werd er een nieuwe afspraak ingeboekt op vandaag 19 mei 2022. Hiervan kreeg ik ook bevestiging per email die ik gerust wil als bijlage plaatsen.

Aangezien deze afspraak niet in de My Proximus app verscheen, belde ik toch even naar de klantendienst vandaag. Resultaat: Er staat helemaal geen afspraak ingeboekt! 

Waar komt de email dan vandaan? We zitten momenteel al 17 dagen zonder internet/tv en het enige wat klantendienst kan doen is een ‘ticket opmaken’. Daar zijn we natuurlijk niks mee als we nogmaals 2 weken zullen moeten wachten. Er is ook geen 4G in ons huis beschikbaar, dus kunnen we zelfs geen telewerk doen.

Daarnaast heb ik ook schrik dat als de volgende techniekers langskomen, daarna nog een echte installateur moet ingeboekt worden. 

We hebben ASAP een afspraak nodig !!!


39 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Dag Ik zie dat Tina dit met jou zal afhandelen.  Groetjes Luc

Dank je wel voor de moeite @tina.b  :)

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

alles is in orde gekomen de 19e :-)

groetjes

Kan er mij vandaag bevestiging worden gegeven voor morgen, zodat ik indien nodig verlof kan inplannen? Bedankt!

Dag @Martin  Jammer genoeg is dit ook 1 van de problemen sinds het begin. Ik zie nooit de afspraken terug in de app. Af en toe krijgen we een email, maar nooit in de app te zien. Voor 20 juli heb ik ook geen email ontvangen.

Ter info: ook eens kijken in Myproximus of je soms daar ook de afspraak ziet staan.

Privébericht is verstuurd.
Dit terzijde, kan je mij bevestigen dat er nu een afspraak is op 20 juli? Voor werken en installatie? En indien ja, kan ik hiervan een mail krijgen aub?

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

ok, stuur me de info via privébericht,

we gaan zien hoe ver we geraken…

dossier 50993024 is opgemaakt om compensatie te bespreken.

vr gr

Tina

Dag @tina.b 
Indien gewenst, wil ik u gerust de datum, tijdstip en nummer waarmee gebeld is doorgeven zodat iemand het gesprek kan opvragen.

 

Dit is een bestelling van 16 februari. Als jullie op 20/07 langskomen, zou ik dit graag willen bevestigd zien dat er ook een echte installateur langskomt om alles te installeren, niet enkel een lasser. Hiervoor nemen wij al voor de 5e keer een dag verlof. Een vraag voor compensatie zal dan ook na de installatie komen.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

Raar, niemand die kan bevestigen dat dit idd zo gemeld is geweest, overal waar ik heb geïnformeerd… 

in onze systemen staat overal 20/7…

Ik stuur nog door naar de hogere chef… met vraag om te laten opvolgen… 

groeten

Tina

Is ons vrijdag telefonisch bevestigd geweest.

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

ik vraag het na: heb je via mail een afspraak binnen? 

of via telefoon?

groetjes

Tina

Enig antwoord hierop?
Kunnen jullie zien of er wel degelijk een afspraak is vandaag?

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Ik heb je vraag voorgelegd aan de verantwoordelijke dienst. Onze excuses alvast.

Dit is echt niet normaal weer. Jullie komen nu voor de eerste keer jullie afspraak na door gisteren de herstellingswerken te laten uitvoeren. Vandaag wachten we op de installatie in ons huis, en bellen we de klantendienst om zeker te zijn dat er vandaag iemand komt ZOALS VOORZIEN.

 

Resultaat: Vandaag komt niemand, ze hebben de herstellingswerken niet kunnen voltooien en komen deze 18 juni afwerken. Kan er NU al een afspraak gemaakt worden om diezelfde dag in ons huis te installeren??? Aub aub aub, dit is echt niet meer mogelijk na 5 maand.

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Ik heb dit doorgegeven aan de collega van NEO die dit verder zal opvolgen. Groetjes, Antonella

Is het mogelijk om ons zeker te melden indien de datum van 14 juli niet lukt, aangezien we opnieuw een dag verlof zouden moeten nemen die dag?

Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik heb begrepen dat er herstellingswerken nodig zijn eer dat jouw woning kan worden aangesloten. Daarom staat de datum van 14/07 momenteel enkel gereserveerd, maar is deze nog niet helemaal bevestigd. Groetjes, Antonella

Ik snap niet goed wat hiermee bedoelt wordt, eerlijk gezegd.

Is mijn afspraak nog steeds op 14 juli, en kan deze vroeger aangezien we al 4 maand wachten?

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Hierbij de feedback van de collega van de dienst NEO:

“We hebben net de goedkeuring gekregen van het budget om de reparatie naar onze aannemer te sturen, deze zal voor de vakantie van juli tussenkomen.”

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Het ticket IM11931939 is intussen afgesloten met de melding dat dit verder (intern) werd doorgestuurd. Ik heb dit zelf geëscaleerd naar de domein managers. Het werkorder zit momenteel bij een collega van een interne dienst (NEO). Zodra ik feedback ontvang, laat ik je iets weten. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Nog steeds geen antwoord hierop.

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Om te beginnen oprechte excuses voor het ongemak en dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Ik heb volgend ticket IM11931939 overgemaakt naar de technische dienst met de vraag om de datum te kunnen vervroegen.We houden u verder op de hoogte.Groetjes,Joel.

Nog steeds geen antwoord mogen ontvangen ondanks de escalatie. 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik heb dit onmiddellijk doorgestuurd en geëscaleerd naar de verantwoordelijken en heb ook gevraagd dat ze jou zo spoedig mogelijk op de hoogte moeten houden. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reageer