Vraag

Afspraak niet nageleefd


  • Rising star
  • 20 reacties

Op 2 mei zijn installateurs bij onze nieuwbouwwoning langsgeweest. Deze konden jammer genoeg niet doen wat er gevraagd werd. Daardoor werd er een nieuwe afspraak ingeboekt op vandaag 19 mei 2022. Hiervan kreeg ik ook bevestiging per email die ik gerust wil als bijlage plaatsen.

Aangezien deze afspraak niet in de My Proximus app verscheen, belde ik toch even naar de klantendienst vandaag. Resultaat: Er staat helemaal geen afspraak ingeboekt! 

Waar komt de email dan vandaan? We zitten momenteel al 17 dagen zonder internet/tv en het enige wat klantendienst kan doen is een ‘ticket opmaken’. Daar zijn we natuurlijk niks mee als we nogmaals 2 weken zullen moeten wachten. Er is ook geen 4G in ons huis beschikbaar, dus kunnen we zelfs geen telewerk doen.

Daarnaast heb ik ook schrik dat als de volgende techniekers langskomen, daarna nog een echte installateur moet ingeboekt worden. 

We hebben ASAP een afspraak nodig !!!


39 reacties

Heel erg bedankt @tina.b 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

zie link in privébericht met bevestiging afspraak

geen idee waarom ze nu nog niet zichtbaar is… excuses

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Dit is zowel voor de straatwerken als voor de installatie bij jouw thuis. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik ga dit even navragen, zodra ik antwoord heb laat ik iets weten. Groetjes, Antonella

Dank je wel voor de moeite @tina.b  :)

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Hierbij de feedback van de collega van de dienst NEO:

“We hebben net de goedkeuring gekregen van het budget om de reparatie naar onze aannemer te sturen, deze zal voor de vakantie van juli tussenkomen.”

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Ik heb dit doorgegeven aan de collega van NEO die dit verder zal opvolgen. Groetjes, Antonella

Bedankt alvast voor alle info Antonella! Apprecieer het. :)
Ik wou gewoon nog eens navragen waarom ik de afspraak voor 20/06 niet in mijn applicatie kan zien? (En hierbij dus nogmaals bevestiging krijg van deze afspraak).

 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Om te beginnen oprechte excuses voor het ongemak en dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Ik heb volgend ticket IM11931939 overgemaakt naar de technische dienst met de vraag om de datum te kunnen vervroegen.We houden u verder op de hoogte.Groetjes,Joel.

Vandaag 20/06, technieker zijn inderdaad langsgeweest. OPNIEUW KAN ER NIET GEINSTALLEERD WORDEN !!!

Het resultaat? Nieuwe afspraak ingeboekt…. OP 14 JULI.

Even de rekening maken: Begin Maart contact opgenomen met proximus, techniekers langsgeweest op 2 mei (niet geinstalleerd), nieuwe afspraak op 19 mei (niet geinstalleerd), nieuwe afspraak vandaag 20 juni (NIET GEINSTALLEERD), nieuwe afspraak 14 juli.

ALLES SAMEN IS DIT DUS AL 3 MAAND (op 14 juli 4 MAAND) DAT WE WACHTEN OP EEN INSTALLATIE…

 

Ik kan niet begrijpen dat er in dit geval niet vroeger kan ingegrepen worden dan 14 juli???

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik heb dit onmiddellijk doorgestuurd en geëscaleerd naar de verantwoordelijken en heb ook gevraagd dat ze jou zo spoedig mogelijk op de hoogte moeten houden. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Bedankt alvast voor alle info @AntonellaD ! Apprecieer het. :)
Ik wou gewoon nog eens navragen waarom ik de afspraak voor 20/06 niet in mijn applicatie kan zien? (En hierbij dus nogmaals bevestiging krijg van deze afspraak).

Enig antwoord hierop?
Kunnen jullie zien of er wel degelijk een afspraak is vandaag?

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

ik vraag het na: heb je via mail een afspraak binnen? 

of via telefoon?

groetjes

Tina

Is ons vrijdag telefonisch bevestigd geweest.

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

Raar, niemand die kan bevestigen dat dit idd zo gemeld is geweest, overal waar ik heb geïnformeerd… 

in onze systemen staat overal 20/7…

Ik stuur nog door naar de hogere chef… met vraag om te laten opvolgen… 

groeten

Tina

Dag @tina.b 
Indien gewenst, wil ik u gerust de datum, tijdstip en nummer waarmee gebeld is doorgeven zodat iemand het gesprek kan opvragen.

 

Dit is een bestelling van 16 februari. Als jullie op 20/07 langskomen, zou ik dit graag willen bevestigd zien dat er ook een echte installateur langskomt om alles te installeren, niet enkel een lasser. Hiervoor nemen wij al voor de 5e keer een dag verlof. Een vraag voor compensatie zal dan ook na de installatie komen.

 

 

@Luc.M   @AntonellaD  Ben je dit zeker, want is ondertussen al NEGEN dagen geleden opnieuw!

Nu is het letterlijk 1 maand sinds onze eerste afspraak met de techniekers, en nog steeds niks. 

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik mocht feedback ontvangen dat de technische interventie bij de achterliggende dienst is afgewerkt en er een nieuwe afspraak werd geboekt op 20/06. Groetjes, Antonella

Is dit een afspraak die onmiddellijk ook alles installeert bij ons huis, of enkel een afspraak om straatwerken uit te voeren en dan opnieuw een nieuwe afspraak in te boeken voor installatie?

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Momenteel is er nog een technische interventie lopende bij een achterliggende dienst (JMS 534078) in verband met de smarttube. De afspraak kan opnieuw worden gemaakt zodra deze technische interventie is afgehandeld. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

ok, stuur me de info via privébericht,

we gaan zien hoe ver we geraken…

dossier 50993024 is opgemaakt om compensatie te bespreken.

vr gr

Tina

Bedankt @AntonellaD 
Eindelijk iemand met een achterliggende reden hiervoor.

Kan je mij zeggen of nagaan bij de achterliggende dienst hoe lang deze interventie nog zou duren? Aangezien het nu toch al 18 dagen geleden is.

Bedankt alvast!

Privébericht is verstuurd.
Dit terzijde, kan je mij bevestigen dat er nu een afspraak is op 20 juli? Voor werken en installatie? En indien ja, kan ik hiervan een mail krijgen aub?

Ter info: ook eens kijken in Myproximus of je soms daar ook de afspraak ziet staan.

Reageer