Skip to main content
Vraag

ontvangst van notificaties

Beste,

Ik stel vast dat ik geen notificaties meer doorgestuurd krijg op mijn email-adres als er iemand een nieuw topic aanmaakt op het forum ?

Instellingen werden niet verandert en bij nazicht zie ik ook geen parameters die verkeerd zouden staan in mijn profiel ?

Kunnen jullie dit eens nazien en opnieuw in orde brengen aub ?

Mvg

Geert

8 reacties

Martin
  • 33543 reacties
  • 15 april 2025

@geert_04 Zet ondertussen best het e-mailadres waarop je deze notificaties ontvangt in het privé veld "Ticket" in je → ForumProfiel en meldt het hier wanneer het gebeurd is.

• Auteur
  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 15 april 2025

Hallo Martin,

Dat was vroeger reeds ingevuld en is wel degelijk nog altijd juist.

De reactie van u werd ook niet gemeld via het ingevulde email adres !

Heel vreemd. Nog nooit problemen gehad sedert vele jaren.…

Martin
  • 33543 reacties
  • 15 april 2025

@geert_04 ​ Heb je ook in de spam map gekeken of ze daar dan mss terechtgekomen zijn?

• Auteur
  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 15 april 2025

Ja hoor

• Auteur
  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 16 april 2025

Kunnen de proximus moderatoren dit eens verder opnemen aub en de oorzaak van het probleem verhelpen ?

• Motivator
  • 35 reacties
  • 17 april 2025

Ter info : ik ontvang de laatste weken de notificaties steeds in mijn spam map…. kan misschien een indicatie zijn voor de Proximus moderatoren?

Groetjes,

Marc

Martin
  • 33543 reacties
  • 17 april 2025
Emvege schreef:

Ter info : ik ontvang de laatste weken de notificaties steeds in mijn spam map…. kan misschien een indicatie zijn voor de Proximus moderatoren?

Groetjes,

Marc

Dat is bij mij ook een ganse tijd het geval geweest en ineens is dit gestopt, of ze bij PX dan iets gedaan of aangepast hebben weet ik ook niet!

• Auteur
  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 17 april 2025

Allemaal goed en wel , ik krijg geen enkele melding zowel op mijn email adres en in de spam folder is er ook niets te vinden…

Vervelend en ik hoop dat het vlug kan opgelost worden 😀