Skip to main content
Vraag

m pay

  • April 30, 2025
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Beste, 

 

sinds korte tijd kan ik op de app hier niks meer van aanpassen, de 4 blokkeringen staan allemaal op ‘ja’ en als ik deze wil aanpassen naar ‘nee’ lukt dit nooit. Ik krijg zelfs de melding om de laatste factuur die jullie mij hebben gestuurd te betalen, maar al mijn facturen zijn betaald. 
Kan er iemand mij helpen a.u.b.? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 1, 2025

Dit is een bubbel bericht van wat ook hier staat → blokkering opheffen | Proximus Forum


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 5, 2025

@VanGenechten 

kan je even verduidelijken wat er precies moet aangepast worden?

Het gaat over het nummer dat eindigt op 18?

Heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Je hebt de laatste versie?

groetjes

Tina