Skip to main content

Hallo, 

sinds korte tijd kan ik op de app hier niks meer van aanpassen, de 4 blokkeringen staan allemaal op ‘ja’ en als ik deze wil aanpassen naar ‘nee’ lukt dit nooit. Ik krijg zelfs de melding om de laatste factuur die jullie mij hebben gestuurd te betalen, maar al mijn facturen zijn betaald. 
Kan er iemand mij helpen a.u.b.? 

Dus als ik het goed begrijp kan je deze diensten niet zelf deblokkeren, wat info vind je hier:

Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus

Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus

Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS: de PX moderatoren komen pas morgen hier terug langs op het forum.

Klopt,  Ik kan wel de ja naar een nee zetten maar dan krijg ik de melding die ik in mijn 1e bericht heb gezet. 

Kan er mij echt niemand helpen? 

morgen pas komt er iemand van Proximus zelf terug langs hier op het forum en zij kunnen dan die blokkeringen uitzetten.

En via de webversie  http://myproximus.be heb je daar al eens gekeken of het kan?

Jep, heb al vanalles geprobeerd maar met telkens hetzelfde negatieve resultaat. 😀

Iemand?

De Proximus moderatoren zijn niet non stop alleen maar bezig met het forum, hangt o.a. ook af van de drukte en de bezetting ….

Hopelijk pikt er weldra iemand van hen de draad hier op.

Bedankt Martin. 

Aan het aantal reacties te zien maken ze de brug, het zal voor maandag zijn 😎

@VanGenechten 

Als er niemand meer van PX moest reageren zou ik toch eens via de helpdesk proberen op gratis nummer 0800 22 800, kan tot 22u ook tijdens het weekend, want als ze niet meer reageren zal het dan maar pas terug maandag zijn. (normaal kunnen ze nog reageren tot 16u30)

@VanGenechten 

er is een ander topic hierover , ik ga dat sluiten en we gaan hier verder.

@VanGenechten 

kan je even verduidelijken wat er precies moet aangepast worden?

Het gaat over het nummer dat eindigt op 18?

Heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Je hebt de laatste versie?

groetjes

Tina

Ik heb de app al eens verwijderd en terug geïnstalleerd alsook heb ik de laatste versie. 
het gaat idd over het nummer dat eindigt op 18.. 

Al wat op ja staat krijg ik niet meer op nee gezet. Springt altijd terug naar ja  

is er iemand dat dit kan aanpassen voor mij? 

Alvast bedankt 

@VanGenechten Zoals gevraagd. Groetjes