Skip to main content
Vraag

Email met aankondiging nieuwe TV box

• 16 februari 2025
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Beste,

Ik heb melding gekregen dat er een nieuwe TV box onderweg is voor de huidige te vervangen.

Wij hebben echter ook een 2de TV box... zullen we een 2de mail bekomen om deze te vervangen door een nieuwe ? of welke stappen moet ik ondernemen om voor de 2de TV box ook een nieuwe te bekomen aub ?

Alvast bedankt voor uw feedback.

This topic has been closed for comments

Martin
  • 16 februari 2025

@Patrick07 Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je hiermee vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Apprentice
  • 17 februari 2025

Belangrijk zou kunnen zijn of beide boxen dezelfde of een verschillende status hebben: gekocht of gehuurd?

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 17 februari 2025

@Patrick07 Er staat maar één decoder bij ons geregistreerd, dat is de reden dat je er maar één krijgt.

• Apprentice
  • 17 februari 2025

Bedankt voor jullie snelle reactie!

Ik zal jullie tel. contacteren om dit na te kijken dan.

Ik ben hier terecht gekomen daar er nergens een emailadres is waar klanten jullie kunnen contacteren. Dit is wel vervelend!

Bedankt en mvg,

Patrick