Welkom aan de nieuwe testers(V7)

• 4 september 2019
  • 6 reacties
  • 924 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Welkom op het Proximus Forum!
Dit topic is aangemaakt voor de nieuwe gebruikers, die zijn ingeschreven wegens hun deelname aan het testen van de V7 decoders. Dit laat ons toe om ze toe te voegen in het verborgen topic.
Het is nutteloos om hier te vragen mee te doen aan de testing als je niet geslecteerd bent geweest. Wanneer je dit niet respecteert kunnen we je tijdelijk bannen van het forum.
Alvast bedankt voor het begrip.

Als je tester bent van de V7 en je wenst deel te nemen aan de discussie op het forum, laat het ons dan weten in dit topic of stuur een privé bericht naar @Maxime C of naar mij.

6 reacties

Bonjour,

Voici mon input après avoir testé le decodeur V7.

De façon générale, en termes d'UX, je ne suis pas convaincu par le fait que les end users trouveront pratique que la homepage s'affiche en lieu et place de la Live TV au démarrage du décodeur V7.

A titre personnel, je rencontre d'énormes difficultés avec la télécommande fournie avec le décodeur V7. Son fonctionnement est instable. Bien souvent, le fait d'appuyer sur un bouton (ou sur une des directions de la molette) ne déclenche aucune réaction au niveau du décodeur. Testé aussi bien en Bluetooth qu'en mode radio. Rien qu'à cause de cela, ma compagne m'a presque convaincu de rebrancher l'ancien décodeur :)
Peut-être suis-je le seul à rencontrer ce problème mais je tenais à vous en faire part dans le cadre des beta tests.

La fonctionnalité Chromecast semble bien fonctionner mais prend un certain temps à s'initialiser, une fois le contenu à caster sélectionné.

Personnellement, je trouve que le TV guide est beaucoup moins lisible que l'ancien.

Cordialement

Philippe Chevalier
Reputatie 7
Badge +3
@Philippe Chevalier Best post je dit nog eens op het Franstalige forum: https://fr.forum.proximus.be/presentation-46/accueil-des-nouveaux-testeurs-52061
Gedaan 🙂
Gisteren de de V7 decoder geïnstalleerd. Is het de bedoeling dat we de positieve en negatieve punten hier weergeven? Zo Ja, wil ik me inschrijven voor dit forum.
Kan ik mij inschrijven op deze topic?
Reputatie 6
Badge +3
Is het doorspoelen beter dan bij de V4 V5?

Is het een aangename smalle doorspoelbalk weg van de ondertitels zoals bij Telenet?
Ondertiteling verstoppen zoals nu is echt een no-go.

Is het doorspoelen beter voorspelbaar? Bij de V4 V5 kan je nooit voorspellen wanneer op Play te drukken.
Komt halve snelheid, of net omgekeerd supersnel doorspoelen beschikbaar?

Reageer