Beantwoord

VOIP account wachtwoord telefoonlijn


Ik wil graag een SIP (voip) telefoon gebruiken en een gecertificeerde Fritzbox 7590 om verbinding te maken met mijn telefoonlijn (089-xxxxxx).

Ik heb wel de SIP-login HGW_089xxxxxx@ims.belgacom.be, maar ik mis het wachtwoord en daardoor een mogelijke toegang tot "ims.belgacom.be" via IP.  We krijgen kiestoon maar SIP 403 error zodra we gaan telefoneren. Forbidden (403) duidt vaak op onjuiste user credentials.

Het wachtwoord is in de Bbox afgeschermd met ******** en via MyProximus zijn deze gegevens niet (meer) inzichtelijk. Waar vind ik het te gebruiken juiste wachtwoord??? Of waar kan ik het aanpassen.

Wie helpt?

icon

Beste antwoord door bartgabriels 26 April 2022, 19:29

Bekijk origineel

52 reacties

Mijn VOIP telefoonnummer wordt correct geregistreerd (groen bolletje in de FRITZ!Box), maar de oproepen blijven falen. De instellingen van hierboven heb ik mooi gevolgd, dus ik vermoed dat het wachtwoord niet klopt. Heeft iemand een idee hoe ik deze kan resetten?

Update, ondertussen werkt het correct met de instructies uit deze topic.

Reageer