Skip to main content
Vraag

verwijdering vaste lijn

• March 13, 2026
  • 4 reacties
  • 24 Bekeken

Bij het opzeggen van mijn vaste lijn ( en slimme diensten) in  Flex pack, betaal ik nu meer dan voordien.

Gezien ik al van 1995 klant ben,  had ik de Affinity korting, op mijn abonnement, die is nu weg!

Wifi- booster ga ik opzeggen, die werd nu ook apart aangerekend.

Zou ik geen recht kunnen hebben op getrouwheidskorting?

Zou ik beroep kunnen doen op herroepingsrecht?

Met vriendelijke groeten,

Itelit

4 reacties

Mutlie
  • March 13, 2026

of nagaan of overstappen naar een nieuwer pack voordeliger is?
Hiermee  kan iemand van Proximus je hier verder helpen.
In afwachting dat die  Proximus medewerker je vraag oppakt:
Opdat hij/zij zou weten wie je bent en waar enz. is het best dat je jouw klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel voor zover dat nog niet is gebeurd.
Als je dat niet doet zullen de medewerkers die gegevens eerst nog aan jou moeten opvragen.
Indien je dat nodig vindt kan je In het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden. Geen zorgen voor je privacy,  die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat je hebt voldaan.

Martin
  • March 13, 2026

&

@Itelit 

Ter bijkomende info:  in afwachting van een verder reactie van een PX medewerker

kortingen zijn afhankelijk van je pack samenstelling/abonnementsgelden/historiek
Bij activatie / deactivatie van zaken in je pack of veranderen van pack kunnen  kortingen veranderen/wegvallen.
Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en een korting is niet altijd compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 13, 2026

@Itelit Ik heb uit commercieel standpunt u een getrouwheidskorting geactiveerd.De info volgt nog via mail.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • March 13, 2026

Dank u wel, ik kijk uit naar uw mail.