Skip to main content

2 maanden geleden via de chat contact genomen omdat de vaste lijn het niet deed. Antwoord was dat er inderdaad een probleem was en dat men er mee bezig was. Na 2 dagen werkt het weer.

Vorige week weeral enkele dagen zonder lijn. Contact via chat en ja hoor, er was een probleem en men was ermee bezig.

Vandaag nog altijd geen vaste lijn.

Enige idee wanneer de lijn toch weer zal werken?

@peterbas 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Is gebeurd.


Reageer