Skip to main content
Beantwoord

Vaste lijn werkt niet meer

Hallo,

Kan iemand mijn vaste lijn even testen aub ?  Ik heb net gemerkt dat deze niet meer werkt sinds vandaag.  Ik heb wel deze avond een nieuwe bbox3V+ geïnstalleerd.  Ik vermoed dat het probleem sindsdien is.  Ik heb DSL en een analoge aansluiting.  (Zeg ik dit goed ? Kabeltje in de muur - blauwe dsl kabeltje in blauw poortje en witte kabel in geel poortje).

Ik kan niet bellen en als ik gebeld wordt, dan horen we mekaar niet, maar kan wel opnemen)

Alvast erg bedankt !

Beste antwoord door Virga-Carla

Martin schreef:

En de bbox3 ook al eens volledig stroomloos gezet gedurende 10 sec?

ja ook gedaan, maar probleem is opgelost ondertussen. Ben goed verder geholpen via de chat. De poort is gereset geweest en heeft het probleem opgelost. Bedankt voor je reactie en nog een fijne dag verder.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 33312 reacties
  • 3 april 2025

controleer eens of je aansluiting van je telefoon klopt afhankelijk van welke telefoon je hebt :
→ b-box 3V+ - Installatiegids - Een telefoon aansluiten

Dect, analoog of IP-telefoon  

analoge telefoon op de groene poort :

Ip-telefoon op de gele poort 

ook best eens je bbox herstarten door hem 10 sec volledig stroomloos te zetten.

• Auteur
  • Motivator
  • 16 reacties
  • 3 april 2025

Beste Martin, dankjewel.  Gisteren reeds gecheckt. Alles zou goed aangesloten moeten kunnen. 

Martin
  • 33312 reacties
  • 3 april 2025

• Auteur
  • Motivator
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2025
Martin schreef:

ja ook gedaan, maar probleem is opgelost ondertussen. Ben goed verder geholpen via de chat. De poort is gereset geweest en heeft het probleem opgelost. Bedankt voor je reactie en nog een fijne dag verder.