Vraag

Vaste lijn werkt al 24 uur niet

  • 27 March 2022
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

Reputatie 1

Beste Proximus-mensen,

 Van gisteren (26/3) +/- 10u00 tot heden morgen (27/3) 04u45 was de internet/DSL-verbinding gestoord: geen verbining, geen synchronisatie, niets. Vaste lijn was ook dood. Na 04u45 is de internet/DSL-verbinding terug actief geworden doch mijn vaste lijn werkt nog steeds niet: geen kiestoon, alleen het storingssignaal. Ik zou het ten zeerste apprecieren als morgen, maandag, de vaste telefoon weer werkt: heb ik nodig voor mijn bedrijfje vermits de GSM-dekking op mijn locatie ondermaats is.

Het nummer waar je storingen kan melden, maakte gisteren gewag van een “incident” en deze morgen was dot nog steeds zo. Hoe komt het dat het “incident” niet terug te vinden is op jullie webstek? Reeds Tweemaal vroeg ik om per sms op de hoogte gehouden te worden, maar er kwam niets :-( <snif>

Hartelijke dank bij voorbaat.voor jullie gezwinde oplossing!

 


2 reacties

FYI: Mss ben je ook van deze regio en was je hierbij ook betrokken 

  Internet , tv en vaste telefonie out wegens kabelbreuk tussen Rooigem en Landen  regio Gent  700 klanten betrokken. 

Technicus ter plaatse sedert 11u13 (gisteren)

12:03 p.m. · 26 mrt. 2022·Twitter for iPhone

 

PS: pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs

Reputatie 1

Misschien bedoelde je Rooigem en Landegem? Want Landen is bij mijn weten bogal wer weg van Gent. Mijn locatie is een deelgemeente van Nevele. Hoe en waar kom ik meer te weten over de storing en de opvolging. Hopelijk moet ik - zoals voor de e-mailproblemen van een paar maanden geleden - de incidentmanagers inde NOC van Proximus niet _opnieuw_ bellen?

Reageer