Skip to main content
Vraag

Signaal tweede oproep stopzetten

  • November 20, 2025
  • 4 reacties
  • 23 Bekeken

Ik wil het signaal tweede oproep van mijn vaste lijn af. 

Heb er een tweetal weken lang voor aan de lijn gehangen met de klantendienst, maar dit is men blijkbaar vergeten na een reset van mijn vaste lijn. 

4 reacties

Martin
  • November 20, 2025

Ter info: Lukt het ook niet om uit te schakelen op deze manier:

Je kan tijdelijk het 2de oproepsignaal uitschakelen door op # 43 # te drukken.
Om de dienst opnieuw te activeren, toets je * 43 #


In geval het niet lukt, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.
 

 

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 20, 2025

Getest met bovenstaande tips, maar werkt niet.

Mijn gegevens zijn aangevuld.

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 20, 2025

@Ann1968 Ik heb de optie opgezegd via order R0000001100010S25Z.Binnen max 24u is de optie verwijdert.Van de wijziging krijgt u nog een bevestiging op mail.Groetjes,Joel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 20, 2025

@Ann1968 Ik heb de optie opgezegd via order R0000001100010S25Z.Binnen max 24u is de optie verwijdert.Van de wijziging krijgt u nog een bevestiging op mail.Groetjes,Joel