Vraag

papa weer zonder telefoon

  • 11 January 2024
  • 29 reacties
  • 413 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

maandag was het probleem opgelost maar er is nu weer geen telefoon, hij kan nu weer niet bellen, vorige item (papa zonder telefoon) is nog maar afgesloten en weeral problemen


This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 5
Badge +2

na navraag bij papa is er inderdaad gebeld geweest, maar door dat hij heel slecht hoort heeft hij niet alles begrepen.  Hij had wel gehoord dat de factuur ging aangepast worden.  Hij is negentig en hij begint soms wat verward te worden, dus we (ik en mijn zus) houden hem heel goed in de gaten, volgende week moet hij ook nog eens geopereerd worden.  Die maand zonder telefoon was dus voor ons een hele beproeving.  Hij had een gsm maar hij kon er enkel mee bellen, opnemen lukte hem niet.  Gelukkig is het nu weer in orde en blijft het zo, want op die leeftijd is dat niet meer evident.  Toch bedankt om op te bellen en voor de factuur aan te passen bij de volgende aanrekening.

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

Volgens de case werd je op 14 februari om 9.50u  gebeld op het nummer *******40 en klant op de hoogte gesteld.

De klantendienst heeft schijnbaar met je vader rechtstreeks contact opgenomen op vaste lijn. 

Heeft hij je dit laten weten?

 

Geert

 

Reputatie 5
Badge +2

ik heb de klantendienst nog niet gehoord, maar alle gegevens weten jullie eigenlijk al staat  al herhaaldelijk vermeld in vorige antwoorden en reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

binnen de 48u zal je door de klantendienst gecontacteerd worden op je GSM nummer ********68.
Je referentie: Case 54060849

 

Geert

Reputatie 5
Badge +2

is er al gekeken of er een compensatie komt voor de maand zonder telefoon voor mijn vader??????

 

Reputatie 5
Badge +2

ik heb al zijn gegevens in mijn profiel staan, klantnummer heb ik ook vermeld en zijn telefoonnummer stond niet juist, adres was wel volledig juist, 

Reputatie 5
Badge +2

papa zijn lijn is weer ok sedert nu pas, ik heb nog maar eens gebeld naar de storingen en met hun tussenkomst is het nu in orde gekomen, want gisteren lukte het nog niet.

Hopelijk kan er nu een tussenkomst komen voor de gemiste tijd dat hij geen telefoon had

Er was geen vaste telefoon van 11 januari tot nu heden dus 8 februari, er was ook een onderbreking van 5 tot 8 januari

vriendelijke groeten

Reputatie 5
Badge +2

ik heb vandaag wel 5 keer gebeld naar proximus, maar ze kunnen niets terug vinden op de lijn, ofwel is er een storing zeggen ze maar ik weet nu nog niets, wanneer zal het vermaakt zijn en wanneer kan ik een deftig antwoord krijgen.

Vandaag was het hopeloos, vele keren viel de lijn zelfs uit, 

Hopelijk krijg ik morgen toch een antwoord, want proximus houd een man van 90 jaar aan de lijn, bij wijze van spreken want er is geen lijn.

Er is natuurlijk niet veel alternatief voor enkel een vaste lijn, want dit is wat papa heeft

Wij dit zijn zijn twee dochter kunnen hem niet bereiken want hij heeft een gsm waar hij amper mee kan bellen maar niet kan opnemen, dus heel vervelend

Hopelijk weet ik morgen meer

Reputatie 5
Badge +2

al enig zicht op de herstelling, nog steeds geen telefoon

Reputatie 5
Badge +2

hulp gevraagd, vandaag op 5 februari nog steeds geen telefoon, het was beloofd voor 2 februari dus vrijdag, maar nog steeds niet in orde.  Bij de dienst storing wordt er zelfs geen datum meer vermeld.  Wanneer zal het nu in orde zijn?????????????

Reputatie 5
Badge +2

papa heeft nog altijd geen telefoon, het is dus nog steeds niet in orde!!!!!!!!!!!!!

Reputatie 5
Badge +2

hopelijk komt het dus vandaag inorde, ik zal het u laten weten en om dan een schadevergoeding te vragen want verleden maand had hij maar twee dagen telefoon en nu zijn we al weer de tweede van de maand, nog dank voor je antwoord

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia De werken zouden normaalgezien vandaag afgelopen moeten zijn.

Onze excuses dat dit zo lang aangesleept heeft. Onze lassers doen er alles aan om alle lijnen zo snel mogelijk terug in dienst te krijgen, maar een aantal oorzaken zorgen ervoor dat ze deze achterstand hebben.

 

Reputatie 5
Badge +2

is er al nieuws over de telefoonlijn van mijn pa, er moet niet meer doorgeschakeld worden naar zijn gsm want hij kan het toch niet opnemen

Reputatie 7
Badge +4

@Beckflipje Ik zal je account voor je verwijderen. 

 

Gelieve Beckflipje zijn account volledig te verwijderen inclusief posts. 0 reactie van enige moderator hier, en langs alle kanten tegengewerkt om iets gedaan te krijgen. Ik post het hier omdat ik hier iets van reactie zag. Toch niet normaal dat je in 2024 geen optie hebt om je account zelf te deactiveren of verwijderen?

Reputatie 7
Badge +3

is er nu al meer geweten waar het defect aan ligt en waarom het zo lag moet duren, het is nu al van 11 januari, wat volgens mij heel lang is.  Gelieve mij laten weten want papa kan zijn gsm niet opnemen dat lukt hem niet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

@Valencia  Heb je een privé bericht gestuurd . Gelieve niets over het privé bericht te melden op het Proximus Forum of te antwoorden aan andere Forum gebruikers over mijn privé bericht . Groetjes Patrick

Reputatie 5
Badge +2

is er nu al meer geweten waar het defect aan ligt en waarom het zo lag moet duren, het is nu al van 11 januari, wat volgens mij heel lang is.  Gelieve mij laten weten want papa kan zijn gsm niet opnemen dat lukt hem niet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reputatie 5
Badge +2

vandaag is er gebeld van proximus naar mijn papa, maar daar hij zijn gsm niet kan opnemen heeft hij natuurlijk dit gesprek ook niet kunnen beluisteren.  De storing staat nu al vermeld tot 31 januari.  Ik weet niet of zijn vaste lijn nu doorgeschakeld wordt naar de gsm, maar als dit zo is heeft dit weinig zin want hij kan de gsm niet opnemen en bellen lukt een beetje.

Reputatie 5
Badge +2

vanmorgen weer naar de storingen gebeld , nu staat de datum al op 30 januari.  Mijn papa wordt echt hopeloos, hij kan met zijn gsm bellen, maar opnemen lukt hem jammer genoeg niet.  Dus hem bereiken kan niet.  Het is jammer dat dit zo lang moet duren, heeft een gewone telefoon geen voorrang meer, heeft fiber nu voorrang, of waar ligt het probleem eigenlijk.  Dit is toch alles behalve goede service.  Iemand met enkel een vaste telefoon staat in de kou.  Hopelijk duurt het nu niet lang meer want dit kan toch echt niet meer.

Reputatie 5
Badge +2

is er al zicht wanneer de herstelling zal gedaan zijn, als je nu belt naar de storingen wordt er de 25st als datum opgegeven, de datum verschuift steeds, nu al geen telefoon meer sedert 11 januari

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia Ik begrijp dat dit zeer lastig is. Zoals gezegd doen we al het nodige om dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Als de problemen achter de rug zijn kunnen we bekijken wat er mogelijk is ivm de compensatie die je vroeg. 

Reputatie 5
Badge +2

ik versta dat het wat kan duren, maar de panne is begonnen op 11 januari en nog steeds niet vermaakt

op 5 januari was er ook al panne die duurde tot 8 januari, dus dit jaar al meer zonder telefoon dan met telefoon.

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia De kabel waarop hij aangesloten is, is inderdaad beschadigd en wordt hersteld door onze lassers. Als er onverwachte zaken boven komen tijdens de herstelling is het inderdaad mogelijk dat het langer duurt dan voorzien voordat het opgelost is. Het kan echter ook wel zijn dat zijn lijn sneller hersteld is dan dat het einde van de werken voorzien is. Onze lassers doen er alles aan om dit zo snel mogelijk in orde te maken. 

Reputatie 5
Badge +2

eergisteren werd op de storing voor het nummer van papa, dat het nummer in orde zou zijn vandaag om 16.30 omdat het niet zo was heb ik vandaag teruggebeld en nu werd er gemeld dat het pas op 19 januari zal zijn om 16.30

Dit is toch echt met de mensen hun voeten spelen.  Papa zit nu al sedert 11 januari zonder telefoon en dit is zijn enige telefoon die hij heeft.  Hij heeft een gsm maar dit kan hij amper gebruiken als 90 jarige

Hopelijk komt het nu vlug in orde want hij heeft nog maar 2 dagen telefoon gehad dit jaar

Hopelijk is dit de laatste keer en zal er toch wel een compensatie gegeven worden

Meer dan een jaar geleden in het begin van de werken in de wijk heeft hij eens een maand zonder telefoon gezeten, dit is toch onaanvaardbaar

Niet iedereen heeft internet en veel mogelijkheden om met iedereen in contact te zijn