Vraag

papa weer zonder telefoon

  • 11 January 2024
  • 29 reacties
  • 413 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

maandag was het probleem opgelost maar er is nu weer geen telefoon, hij kan nu weer niet bellen, vorige item (papa zonder telefoon) is nog maar afgesloten en weeral problemen


This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

binnen de 48u zal je door de klantendienst gecontacteerd worden op je GSM nummer ********68.
Je referentie: Case 54060849

 

Geert

Reputatie 5
Badge +2

ik heb de klantendienst nog niet gehoord, maar alle gegevens weten jullie eigenlijk al staat  al herhaaldelijk vermeld in vorige antwoorden en reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

Volgens de case werd je op 14 februari om 9.50u  gebeld op het nummer *******40 en klant op de hoogte gesteld.

De klantendienst heeft schijnbaar met je vader rechtstreeks contact opgenomen op vaste lijn. 

Heeft hij je dit laten weten?

 

Geert

 

Reputatie 5
Badge +2

na navraag bij papa is er inderdaad gebeld geweest, maar door dat hij heel slecht hoort heeft hij niet alles begrepen.  Hij had wel gehoord dat de factuur ging aangepast worden.  Hij is negentig en hij begint soms wat verward te worden, dus we (ik en mijn zus) houden hem heel goed in de gaten, volgende week moet hij ook nog eens geopereerd worden.  Die maand zonder telefoon was dus voor ons een hele beproeving.  Hij had een gsm maar hij kon er enkel mee bellen, opnemen lukte hem niet.  Gelukkig is het nu weer in orde en blijft het zo, want op die leeftijd is dat niet meer evident.  Toch bedankt om op te bellen en voor de factuur aan te passen bij de volgende aanrekening.