Skip to main content

maandag was het probleem opgelost maar er is nu weer geen telefoon, hij kan nu weer niet bellen, vorige item (papa zonder telefoon) is nog maar afgesloten en weeral problemen

@Valencia 

Ik stel vast dat de telefoonlijn van je vader (opnieuw) buiten dienst ligt als gevolg van een algemene panne.

Deze wordt inmiddels hersteld door een ploeg, deze herstellen zou ten laatste tegen 16/01 afgerond moeten zijn.

Indien je vader een GSM toestel heeft, kan ik de vaste lijn hier altijd gratis naar doorschakelen.

 

Zijn er soms wegenwerken in de straat van je vader?

 

Geert


er zijn al een paar jaar werken in de wijk, hij heeft een gsm maar hij 90 en kan er niet goed weg mee, mag doorgeschakeld worden zolang hij niet werkt, maar het  doorschaken moet wel direct stoppen als de telefoon weer werkt zal de tel bij mijn profiel zetten


er zijn al een paar jaar werken in de wijk, hij heeft een gsm maar hij 90 en kan er niet goed weg mee, mag doorgeschakeld worden zolang hij niet werkt, maar het  doorschaken moet wel direct stoppen als de telefoon weer werkt zal de tel bij mijn profiel zetten

 

De gratis doorschakeling wordt helaas niet automatisch gedeactiveerd wanneer de herstellingswerken afgerond zijn. 

Ik heb in het dossier van je vader jou GSMnr. vermeld 04******68, je zal een sms ontvangen zodra de herstellingswerken afgerond zijn.

Hierna volstaat het om via de helpdesk (080022800 - optie4) de doorschakeling te laten deactiveren.

 

De gratis doorschakeling naar de GSM van je vader staat actief.

 

Geert


dank je voor de sms naar mijn nr te sturen, want mijn vader kan niet overweg met sms, 

dank je voor de medewerking, ik zal u ook iets laten weten als het weer in orde is


eergisteren werd op de storing voor het nummer van papa, dat het nummer in orde zou zijn vandaag om 16.30 omdat het niet zo was heb ik vandaag teruggebeld en nu werd er gemeld dat het pas op 19 januari zal zijn om 16.30

Dit is toch echt met de mensen hun voeten spelen.  Papa zit nu al sedert 11 januari zonder telefoon en dit is zijn enige telefoon die hij heeft.  Hij heeft een gsm maar dit kan hij amper gebruiken als 90 jarige

Hopelijk komt het nu vlug in orde want hij heeft nog maar 2 dagen telefoon gehad dit jaar

Hopelijk is dit de laatste keer en zal er toch wel een compensatie gegeven worden

Meer dan een jaar geleden in het begin van de werken in de wijk heeft hij eens een maand zonder telefoon gezeten, dit is toch onaanvaardbaar

Niet iedereen heeft internet en veel mogelijkheden om met iedereen in contact te zijn

 


@Valencia De kabel waarop hij aangesloten is, is inderdaad beschadigd en wordt hersteld door onze lassers. Als er onverwachte zaken boven komen tijdens de herstelling is het inderdaad mogelijk dat het langer duurt dan voorzien voordat het opgelost is. Het kan echter ook wel zijn dat zijn lijn sneller hersteld is dan dat het einde van de werken voorzien is. Onze lassers doen er alles aan om dit zo snel mogelijk in orde te maken. 


ik versta dat het wat kan duren, maar de panne is begonnen op 11 januari en nog steeds niet vermaakt

op 5 januari was er ook al panne die duurde tot 8 januari, dus dit jaar al meer zonder telefoon dan met telefoon.


@Valencia Ik begrijp dat dit zeer lastig is. Zoals gezegd doen we al het nodige om dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Als de problemen achter de rug zijn kunnen we bekijken wat er mogelijk is ivm de compensatie die je vroeg. 


is er al zicht wanneer de herstelling zal gedaan zijn, als je nu belt naar de storingen wordt er de 25st als datum opgegeven, de datum verschuift steeds, nu al geen telefoon meer sedert 11 januari


vanmorgen weer naar de storingen gebeld , nu staat de datum al op 30 januari.  Mijn papa wordt echt hopeloos, hij kan met zijn gsm bellen, maar opnemen lukt hem jammer genoeg niet.  Dus hem bereiken kan niet.  Het is jammer dat dit zo lang moet duren, heeft een gewone telefoon geen voorrang meer, heeft fiber nu voorrang, of waar ligt het probleem eigenlijk.  Dit is toch alles behalve goede service.  Iemand met enkel een vaste telefoon staat in de kou.  Hopelijk duurt het nu niet lang meer want dit kan toch echt niet meer.


vandaag is er gebeld van proximus naar mijn papa, maar daar hij zijn gsm niet kan opnemen heeft hij natuurlijk dit gesprek ook niet kunnen beluisteren.  De storing staat nu al vermeld tot 31 januari.  Ik weet niet of zijn vaste lijn nu doorgeschakeld wordt naar de gsm, maar als dit zo is heeft dit weinig zin want hij kan de gsm niet opnemen en bellen lukt een beetje.


is er nu al meer geweten waar het defect aan ligt en waarom het zo lag moet duren, het is nu al van 11 januari, wat volgens mij heel lang is.  Gelieve mij laten weten want papa kan zijn gsm niet opnemen dat lukt hem niet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


is er nu al meer geweten waar het defect aan ligt en waarom het zo lag moet duren, het is nu al van 11 januari, wat volgens mij heel lang is.  Gelieve mij laten weten want papa kan zijn gsm niet opnemen dat lukt hem niet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

@Valencia  Heb je een privé bericht gestuurd . Gelieve niets over het privé bericht te melden op het Proximus Forum of te antwoorden aan andere Forum gebruikers over mijn privé bericht . Groetjes Patrick


Gelieve Beckflipje zijn account volledig te verwijderen inclusief posts. 0 reactie van enige moderator hier, en langs alle kanten tegengewerkt om iets gedaan te krijgen. Ik post het hier omdat ik hier iets van reactie zag. Toch niet normaal dat je in 2024 geen optie hebt om je account zelf te deactiveren of verwijderen?


@Beckflipje Ik zal je account voor je verwijderen. 

 


is er al nieuws over de telefoonlijn van mijn pa, er moet niet meer doorgeschakeld worden naar zijn gsm want hij kan het toch niet opnemen


@Valencia De werken zouden normaalgezien vandaag afgelopen moeten zijn.

Onze excuses dat dit zo lang aangesleept heeft. Onze lassers doen er alles aan om alle lijnen zo snel mogelijk terug in dienst te krijgen, maar een aantal oorzaken zorgen ervoor dat ze deze achterstand hebben.

 


hopelijk komt het dus vandaag inorde, ik zal het u laten weten en om dan een schadevergoeding te vragen want verleden maand had hij maar twee dagen telefoon en nu zijn we al weer de tweede van de maand, nog dank voor je antwoord


papa heeft nog altijd geen telefoon, het is dus nog steeds niet in orde!!!!!!!!!!!!!


hulp gevraagd, vandaag op 5 februari nog steeds geen telefoon, het was beloofd voor 2 februari dus vrijdag, maar nog steeds niet in orde.  Bij de dienst storing wordt er zelfs geen datum meer vermeld.  Wanneer zal het nu in orde zijn?????????????


al enig zicht op de herstelling, nog steeds geen telefoon


ik heb vandaag wel 5 keer gebeld naar proximus, maar ze kunnen niets terug vinden op de lijn, ofwel is er een storing zeggen ze maar ik weet nu nog niets, wanneer zal het vermaakt zijn en wanneer kan ik een deftig antwoord krijgen.

Vandaag was het hopeloos, vele keren viel de lijn zelfs uit, 

Hopelijk krijg ik morgen toch een antwoord, want proximus houd een man van 90 jaar aan de lijn, bij wijze van spreken want er is geen lijn.

Er is natuurlijk niet veel alternatief voor enkel een vaste lijn, want dit is wat papa heeft

Wij dit zijn zijn twee dochter kunnen hem niet bereiken want hij heeft een gsm waar hij amper mee kan bellen maar niet kan opnemen, dus heel vervelend

Hopelijk weet ik morgen meer


papa zijn lijn is weer ok sedert nu pas, ik heb nog maar eens gebeld naar de storingen en met hun tussenkomst is het nu in orde gekomen, want gisteren lukte het nog niet.

Hopelijk kan er nu een tussenkomst komen voor de gemiste tijd dat hij geen telefoon had

Er was geen vaste telefoon van 11 januari tot nu heden dus 8 februari, er was ook een onderbreking van 5 tot 8 januari

vriendelijke groeten


ik heb al zijn gegevens in mijn profiel staan, klantnummer heb ik ook vermeld en zijn telefoonnummer stond niet juist, adres was wel volledig juist, 


is er al gekeken of er een compensatie komt voor de maand zonder telefoon voor mijn vader??????