Vraag

papa weer zonder telefoon

  • 11 January 2024
  • 29 reacties
  • 413 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 5
Badge +2

dank je voor de sms naar mijn nr te sturen, want mijn vader kan niet overweg met sms, 

dank je voor de medewerking, ik zal u ook iets laten weten als het weer in orde is

Reputatie 7
Badge +3

er zijn al een paar jaar werken in de wijk, hij heeft een gsm maar hij 90 en kan er niet goed weg mee, mag doorgeschakeld worden zolang hij niet werkt, maar het  doorschaken moet wel direct stoppen als de telefoon weer werkt zal de tel bij mijn profiel zetten

 

De gratis doorschakeling wordt helaas niet automatisch gedeactiveerd wanneer de herstellingswerken afgerond zijn. 

Ik heb in het dossier van je vader jou GSMnr. vermeld 04******68, je zal een sms ontvangen zodra de herstellingswerken afgerond zijn.

Hierna volstaat het om via de helpdesk (080022800 - optie4) de doorschakeling te laten deactiveren.

 

De gratis doorschakeling naar de GSM van je vader staat actief.

 

Geert

Reputatie 5
Badge +2

er zijn al een paar jaar werken in de wijk, hij heeft een gsm maar hij 90 en kan er niet goed weg mee, mag doorgeschakeld worden zolang hij niet werkt, maar het  doorschaken moet wel direct stoppen als de telefoon weer werkt zal de tel bij mijn profiel zetten

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

Ik stel vast dat de telefoonlijn van je vader (opnieuw) buiten dienst ligt als gevolg van een algemene panne.

Deze wordt inmiddels hersteld door een ploeg, deze herstellen zou ten laatste tegen 16/01 afgerond moeten zijn.

Indien je vader een GSM toestel heeft, kan ik de vaste lijn hier altijd gratis naar doorschakelen.

 

Zijn er soms wegenwerken in de straat van je vader?

 

Geert