Vraag

Opzeggen vaste lijn maar internettoegang behouden.

  • 27 January 2020
  • 8 reacties
  • 1716 Bekeken

Ik heb al jaren een vaste lijn en internet start. Maar omdat ik die vaste lijn eigenlijk al een tijdje niet meer gebruik wil ik deze opzeggen. Doch ik wil mijn internet wel behouden. Is het dus mogelijk om dat vaste lijn abonnement op te zeggen via het online opzegformulier maar wel zonder dat ik mijn internettoegang verlies? 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ja, uiteraard Px-medewerkers op dit publieke forum kunnen u hierbij eveneens verder helpen; misschien hun reactie vanaf morgen afwachten (kan via hen misschien zelfs sneller)

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/r-orphans/forms/opzegformulier.html

 

 

ik weet niet echt of het via het opzegformulier vlugger gaat, als prox hier morgen reageert gaat dit zeker even vlug en zelfs vlugger, enfin dit zeg ik omdat dit mijn persoonlijke ervaring is, mss was uw ervaring dan anders. Maar kortom aan @kris_c  de vrije keuze natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +3

@kris_c dit is mogelijk via deze weg of via het gratis nummer 0800 22800.Zie info internet start zonder vaste lijn aan 27,50EUR per maand :https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/internetabonnementen.html  Groetjes,Joel

@Joel M Even voor alle zekerheid, enkel de vaste lijn opzeggen (deze wordt niet meer gebruikt), heeft géén invloed voor andere diensten zoals TV en internet. Zeker nu met de corona tijd maken we meer gebruik van calls via internet. Gaat dit onmiddellijk in? 

@Joel M Even voor alle zekerheid, enkel de vaste lijn opzeggen (deze wordt niet meer gebruikt), heeft géén invloed voor andere diensten zoals TV en internet. Zeker nu met de corona tijd maken we meer gebruik van calls via internet. Gaat dit onmiddellijk in? 

Het is maar dat er verschillende zaken worden gemeld op het forum betreft opzeg vaste lijen en om zeker te zijn dat alle andere zaken blijven werken. M.a.w. als ik dit via het online formulier aangeeft, wordt enkel de vaste lijn stop gezet, de rest blijft actief! 

Graag bevestiging.

Reputatie 7
Badge +4

Wat uzelf doet doet u beter (© roger van dobbit)

Via MyProximus - mij producten  onderaaan rechts van de pagina “uw abonnement opzeggen” - een bepaald product - vaste lijn & misschien ook eventuele opmerkingen toevoegen

Succes

 

louter ter bijkomende info:

Wijzig je abonnement gratis

Wist je dat je jouw packmobielinternet en vaste lijn abonnement gratis kan wijzigen? Neem een kijkje op onze productpagina's en ontdek welke abonnementen je beter passen!

Via de MyProximus app kan je tv-opties toevoegen, je mobiel abonnement aanpassen of extra data toevoegen.

cfr: https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html

En lukt het toch niet om zelf op te zeggen, geen nood daar zorgt dan wel iemand die van proximus zelf is, er voor als ze hier langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

De opzeg van @Yves_089 zijn vaste lijn is inmiddels in orde en de rest blijft behouden. Groetjes, Antonella

Reageer