Sinds deze ochtend komt er geen geluid meer uit mijn vast telefoontoestel, ook geen kiestoon. Ik ben al uren via messenger met Proximus bezig, maar word van het kastje naar de muur gestuurd. Het zijn daar altijd andere personen die mijn vorige chats niet (goed) lezen. Ze vragen allemaal om toestel uit te trekken enz (heb ik al 6 keer gedaan). De ene medewerker zegt dan: we kunnen geen probleem vaststellen via onze test. Ik ook niet want het schermpje werkt normaal (instellingen - ik kan b.v. de verschillende beltoonmelodiën beluisteren en instellen - , enz). Stelt dan afspraak voor met technieker. Als ik dan aanvul dat het b.v. gewoon ook het toestel kan zijn (’Belgacom Maestro 2055’) dat ik ’huur’ van jullie, dat zegt andere medewerker: ’het toestel werd niet getest?’ ’U kan het naar een Prox winkel brengen om te testen’. Maar er is geen Prox winkel meer hier. Ik vraag dan of zij mij kunnen opbellen als test? Maar ze aantwoorden daarop niet, evenmin als op andere vragen die ik stel. Ik meen dat ik zaterdag zelf nog door iemand werd opgebeld; toen geen probleem. Maar de plek waar de lijn de woning binnenkomt (door de muur) is momenteel erg moeilijk bereikbaar (wegens meubilair). En ik verhuis niet graag als het niet nodig is. Bovendien vergt dit tijd. Maar Prox heeft nu toch een afspraak gepland morgen voormiddag (als het correct is). Moet ik de hele voormiddag voor thuisblijven! Wat een gedoe. Terwijl ik niet snap dat dat toestel plots geen geluid meer geeft. Medewerker vroeg ook: werken internet en tv correct? Ik antwoord: tv werkt normaal (en wifi ook want anders zat ik nu niet met u te chatten). Volgende medewerker: ’hallo, u heeft dus een probleem met uw tv toestel’. Ik bedoel: dit is zoooo ergerlijk, en ik moet hier dus weer zoveel energie instoppen. En morgen nogmaals als die afspraak goed werd genoteerd (want ik heb nog weinig vertrouwen in jullie).
Vraag
Geen kiestoon meer op vast telefoontoestel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.