Beantwoord

Fiber, ligt in de kelder en desondanks is de aansluiting onmogelijk!?



Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Martin uiteraard (publiek domein / openbare werken)

dan kunnen beide versies vergeleken worden :wink:

Reputatie 7
Badge +3

@DanPae Via deze link kan u persoonlijke opvolging doen : Fiber komt naar jouw stad, straat, woning in België | Proximus   Groetjes,Joel

Dank U Joel, maar fiber ligt hier al meer dan een jaar, zelfs mijn hoogbejaarde ouders, die achter de hoek wonen, zijn er reeds op aangesloten. Alleen voor ons gebouw hier, blijkt het onmogelijk om wat kabeltjes te vervangen … ik hoop dat Proximus inmiddels de misleidende advertentiefilmpjes ook verwijderd heeft van die prachtige jonge kerel die vlekkeloos en netjes de kabels doorheen het gebouw legt … in het beste geval is hier twee jaar geleden een onbeschofte kerel het gebouw binnen gedrongen met de mededeling waaruit ik de verkorte versie geef,  ‘dat wij niets te zeggen hebben en tevreden moeten zijn hoe hij beslist dat de bekabeling zal komen’, gewoon over de voorgevel dus. Ondertussen, u weet het, nog steeds geen glasvezel!

And here we go again … één week later en weer, juist, niets … :thinking:

Reputatie 7
Badge +3

@Caromuis 

Excuses dat dit zo loopt.

Ik heb de betrokken dienst onmiddellijk om correcte feedback gevraagd.

Meestal wordt dit wel nog correct opgelost.

We houden je op de hoogte

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Caromuis 

ik heb bericht dat onze techn collega’s gebeld hebben met je? Nieuwe afspraak voor deze week nog OK ?

Hopelijk komt het snel helemaal in orde!

Groetjes

Tina

Bedankt voor de update … ik blijf in ‘blijde’ verwachting :sunglasses:

Goedemiddag

 

ik woon ook in een apartement, 

in de straat ligt er al fiber en er is zelfs een bakje van fiber in de trap. 

toen ik de aanvraag deed voor fiber via 0800 22 800 , kwam de technieker langs 

Maar toen de technieker langskwam, vertelde hij, dat er nog geboord dient te worden, zodanig dat er nog een draad van het bakje in de trap tot aan de proximus stopcontact in huis moest gelegd worden.  (werd telefonisch niet vermeld). 

 

mvg

 

 

DK.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@DanPae  Dit is de voorlopige info dat we hebben doorgekregen van de technische diensten en dus nog onder voorbehoud:

“Het adres van deze klant is pas aansluitbaar vanaf :  Maart 2025. We gaan hier een opmeting doen om te kijken of we dit, mits een sluitend dossier, kunnen vervroegen. Ik stel voor dat we dit, gedocumenteerd mee nemen naar het volgende overleg met het stad.”

Groetjes,
Antonella

Reageer