Mijn oom (89 jaar) heeft me onlangs zijn facturen getoond van Proximus ( enkel vaste telefoon) waarvan de bedragen die hij maandelijks moet ophoesten hoger zijn dan de bedragen die ik betaal voor pack-telefonie, internet en tv.- Hij is al tientallen jaren ( vanaf zijn eerste telefoon) klant bij Belgacom/Proximus. Zou het niet mogelijk zijn om alles eens goed te bekijken of het echt niet goedkoper kan want dat is wel een serieuze kost die moet betaald worden van zijn karig pensioen?
Hij is genoodzaakt om meestal tijdens de kantooruren te bellen om dokters en andere instanties te kunnen bereiken. ( het loopt hard op als je een tijdje naar een wachtmelodietje moet luisteren voordat je verder kan worden geholpen) Dus een formule met gratis bellen na 17 uur waarbij je tijdens de piekuren meer per minuut moet betalen is zeker geen optie. Zijn telefoon is een heel belangrijk gegeven om nog thuis te kunnen blijven en bij nood specifieke hulp te kunnen inroepen.
Ik hoop hier reactie op te krijgen en geef dan graag de vereiste gegevens door.