Beantwoord

Compensatie voor wegvallen vaste lijn en nummerherkenning

  • 15 February 2024
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Op zaterdagavond 27 januari 2024 stelde ik vast dat mijn vaste lijn niet naar behoren werkte. Als er mij iemand opbelde rinkelde de telefoon slechts 2x en het was gedaan. Doordat ik nummerherkenning heb op mijn vaste lijn kon ik de persoon die mij opbelde zelf terugbellen; de lijn was echter niet zuiver. Iedere keer als ik werd opgebeld rinkelde het toestel slechts 1 of 2x. Op woensdag 31/01 zat er enorm veel gekraak op de lijn en op donderdag 1/2/2024 stelde ik vast dat de vaste lijn helemaal niet meer werkte.

Ik heb op vrijdag 2/2 Proximus gecontacteerd; er moest iemand langskomen. Er is een technieker geweest op donderdag 9/2 die de nodige interventie deed. Vanaf die dag werkte de vaste lijn opnieuw maar mijn nummerherkenning was niet meer geactiveerd. Ook dit bracht de technieker voor mij in orde: mijn nummerherkenning is terug geactiveerd vanaf 12/02.

Concreet:

  • Kon niemand mij op het vaste toestel bereiken van 27/1 tot en met 08/02;
  • Had ik helemaal geen vaste lijn meer van 01/02 tot en met 08/02;
  • Had ik vanaf 09/02 wel de vaste lijn terug maar er werkte geen nummerherkenning meer tot 12/02 in de namiddag.

Ik weet dat een compensatie van Proximus hiervoor mogelijk is. Kan een medewerker van Proximus dit voor mij eens bekijken aub? Telefoon staat op naam van mijn man: klantnummer en nodige info staan vermeld onder ‘mijn profiel’.

Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Joel M 16 February 2024, 08:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Sandra_065 Ik heb u het abonnement gecrediteerd via creditnota 7493083503.Dit voor de vaste lijn en slimme diensten .Periode  27/01/2023 tot 13/02/2024, bedrag 19,58EUR.Dit bedrag gaat in mindering op de factuur van maart.Groetjes,Joel

 

 

Reputatie 2

@Joel M : even meegeven dat het toch wel leuk is dat er via dit forum wel altijd snel door jullie wordt gereageerd (da’s tenminste toch mijn ervaring 😀).

Bij deze dus hartelijk dank voor de snelle reactie en voor de compensatie die ik krijg.

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +3

@Sandra_065 Fijn om te horen 😉 Groetjes,Joel