Skip to main content
Vraag

Bizz call connect opstarten

  • May 27, 2025
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

we zouden graag Bizz call connect opstarten.

maar op jullie site wil het niet werken.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 27, 2025

TIP:  Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag omtrent Bizz Call Connect .
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 27, 2025

@Stefan Smids Bedoel je dat je een aanvraag wil doen voor een nieuw abonnement voor Bizz call connect of heb je problemen op een betaalde installatie ? 

Kan je inderdaad je gegevens aanvullen zoals Martin al voorstelde zodat we zeker de juiste lijn nakijken ?