Skip to main content

Beste

Sedert ik klant ben bij Proximus enkele jaren geleden, wordt ik elke dag gebeld op de vaste lijn en wordt ingehaakt. Blijkbaar een nummer die in gebruik was. Het was een tijdje beter maar nu neemt het weer toe en begin ik het (echt) beu te worden.

Hierdoor kan ik de vaste lijn niet gebruiken. Ik had aan de klanten dienst dit probleem al voorgelegd en een nieuw nummer gevraagd. Ze vragen een administratieve kost waar ik niet mee akkoord ben. Nu is mijn vraag kan ik geholpen worden met een nieuw nummer zonder administratie kost? Alvast dank aan de Proximus medewerker die mij wel kan helpen.

(Klanten nummer in profiel.)

Ter info in afwachting van een reactie van een PX moderator:

zie →Ongewenste oproepen : verander indien nodig van nummer

@mertenssamantha 

is het steeds hetzelfde nummer dat je opbelt? Dan kan je dat nummer blokkeren?

Er zijn vaak phishing diensten die mensen geregeld opbellen… Vreemd dat er nooit iets gezegd wordt: iemand die zich vergist, laat dit toch meestal blijken?

als je wil, maak ik een dossier op voor betrokken dienst voor bespreking ivm een nieuw nummer?

mvg

Tina

FYI: ik heb ooit gelezen als uitleg, als er niks gezegd wordt dat dit door personeel van bepaalde diensten komt om aan hun nodige aantal calls te komen, of dit klopt is voor mij ook nog de vraag?

Dag iedereen

Het nummer kan ik niet zien. Ik heb niet de optie nummerherkenning.

Als ik opneem, of soms op het antwoordapparaat luister, is er er een Franse begroeting of onduidelijke aanspreking en wordt vervolgens opgehangen.

Om die reden had ik graag mijn oproep nummer gewijzigd. Zolang heb ik mijn vaste lijn nog niet actief gebruikt om te bellen en mijn nummer nog niet uitgedeeld. 

Gewoon ter bijkomende info:

• Het is niet omdat je uw TF nummer nog niet uitgedeeld hebt dat dit niet kan gebeuren dat je ongewenste oproepen krijgt. 
  • Als je nog zo’n oproep krijgt en niet opneemt, kan je ook naar 1919 bellen (gratis) om eventueel dit  oproepende nummer te achterhalen.

Dag ​@mertenssamantha bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reageer