Beantwoord

2e oproep deactiveren vaste lijn

  • 24 July 2023
  • 7 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

sinds kort is blijkbaar bij mijn ma op de vaste lijn de 2e oproep geactiveerd. Geen idee hoe dit plots komt, want dit is jarenlang nooit zo geweest.

Kan u die opnieuw de-activeren ? 

klantnr en oproepnr staan in mijn profiel

 

bedankt

icon

Beste antwoord door Els VO 1 August 2023, 18:29

Bekijk origineel

7 reacties

ter info: Je kan deze optie tijdelijk uitschakelen (# 43 #) en zelf terug inschakelen (* 43 #)

Reputatie 7
Badge +3

@Els VO

is het ondertussen opgelost met tip van Martin?

en achterliggend hebben we het ook nog eens laten nakijken.

groetjes

Tina

Reputatie 1

Neen, ik heb het 2x geprobeerd met code #43# maar dit verandert niets.
Let wel, dit is een vaste lijn.

Kunnen jullie vanaf Proximus kant dit niet afzetten ? wij hebben dit zelf ook niet aangezet 

Reputatie 7
Badge +3

Dag Els,  ik heb navraag gedaan bij de technische dienst, in onze systemen staat dit niet actief. Ik laat je later feedback. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Els VO  Dag Els, het zou in orde moeten zijn. Fijne dag nog

Reputatie 1

OK, ik zal morgenavond eens lansgaan om het uit te testen

ik vermoed dat dit zo is sinds ze de lijn op 2 plaatsen overgeknipt hebben toen ze in de straat fiberkabels kwamen leggen, maar zeker ben ik dit niet

Reputatie 1

Luc,

ik heb het daarnet nog even getest en nu krijgen we wel een bezettoon als de lijn bezet is.

maw bedankt voor je interventie

Els

Reageer