Vraag

1919 werkt niet

  • 18 February 2020
  • 9 reacties
  • 510 Bekeken

Tot en met zaterdag werkte 1919 op onze vaste lijn perfect. Sinds gisteren horen we alleen maar rare muziekjes maar krijgen we met 1919 geen verbinding meer. Ik heb de klantendienst gisteren gecontacteerd en die beweerden dat er iets mis was met het systeem en dit vandaag zou opgelost zijn. Het is echter nog altijd niet mogelijk om 1919 op te roepen. Is er daar een problerm of ligt het aan de instellingen van onze vaste lijn?


9 reacties

Het zal zeker geen algemeen probleem zijn want ik heb bij mij hier een geprobeerd en werkt zoals het hoort.

Ter info: https://www.proximus.be/nl/id_cr_freeos/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/gratis-diensten.html
misschien is er een technisch probleem  of kan Proximus die terug activeren voor u, 
eventueel kunt u ook nagaan op http://MyProximus.be  - Mijn producten - PhoneLine - Diensten of 1919 (laatste gemiste oproep actief staat en indien niet dit zelf uit beschikbaar proberen te activeren)

Heb zelf eens gaan zien in MyProximus maar blijkbaar kun je dit niet meer zelf instellen want de volgende melding wordt gegeven ;

Het is niet meer mogelijk om je vaste lijnopties te bekijken en/of te beheren in MyProximus.
Vanaf je vaste lijn, bel naar 1987 om je opties te beheren of 1969 om PhoneMail in te stellen.
Meer hulp nodig? Surf naar onze supportpagina's.

 

Reputatie 7
Badge +3

@RCM 

Lukt het inmiddels al?

 

Geert

Neen. Dat werkt nog altijd niet.

Reputatie 7
Badge +3

Neen. Dat werkt nog altijd niet.


Je mag je telefoonnummer even toevoegen aan je profiel aub.

Dan kijken we dit eens na.

 

Geert

Toegevoegd

Dat werkt nog steeds niet? Heeft iemand gevonden wat er mis is?

Dat werkt nog steeds niet? Heeft iemand gevonden wat er mis is?

Vraag mag afgesloten worden. Heb het zelf opgelost door voor de 3de keer op evenveel dagen de klantendienst op te bellen. Had nu iemand aan de lijn die wel wist wat ze deed, één van de vorige had blijkbaar de connectie uitgezet! Dank voor de reacties.

Reageer