Skip to main content

Opnames

  • 7 december 2010
  • 3 reacties
  • 490 Bekeken

Sinds vorige week kunnen we niets meer opnemen of worden er zelfs geen programma's opgenomen die voorheen waren ingesteld.

Bij de tv-gids en tijdens het bekijken van Belgacom tv komt steeds te staan 'geen informatie beschikbaar'...

MVG
This topic has been closed for comments

3 reacties

  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 7 december 2010
Beste,

Heb je de decoder al eens gereset en de modem aan en uit gezet?

Groetjes

Kristof

  • Rising star
  • 18 reacties
  • 7 december 2010
decoder herstarten is eenigste oplossing.

dit probleem komt voor als er tijdens de nacht een update is geweest en dan tv-gids niet meer laad.

komt redelijk veel voor maar met herstart zo snel opgelost

  • 0 reacties
  • 8 december 2010
Beste JES,

De decoder herstarten zoals Elix hier aangeeft zou het probleem moeten oplossen.

Vriendelijke groet,
Eva