Op 20/04 geleden een bestelling geplaatst via eServices voor een microSim kaart (Internet overal promotie)... Een paar dagen later een mail met referentie gekregen en de melding dat het iets langer zou duren wegens het grote succes.
We zijn nu meer dan 2 weken verder en OK ik wil wel wachten, maar ik zit met een informatie probleem. Ik kan (hoewel ik een referentienummer heb) nergens via de eServices site een status van mijn bestelling krijgen.
Op dit forum is het antwoord al gegeven dat je dan maar naar de klantendienst moet bellen, heb ik zojuist gedaan... en zij kunnen me ook niet zeggen hoe het met die bestelling zit. "Wacht nog een paar dagen meneer, het is niet normaal dat het zolang duurt" is het antwoord dat ik krijg maar ze hebben zelfs niet naar mijn referentie geïnformeerd en gewoon gezegd "Wij kunnen dat hier ook niet zien". Ik vind dit niet normaal dat er niemand mij informatie kan geven over mijn bestelling.
Wat als ik volgende week nog niets heb, nog eens een week wachten? Opnieuw bestellen? Dit zou toch veel beter via de eServices opgevolgd moeten kunnen worden ZONDER CALL CENTER...
Graag had ik geweten
- wie/wat moet ik bellen om een status van een bestelling te kunnen krijgen (ik heb alle referenties van de bestelling)
EVA - zou het niet mogelijk zijn om dit via de eServices verder te kunnen opvolgen ???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.