Hallo, ik heb een pc onder windows 7 met draadloze netwerkkaart. Jammer genoeg krijg ik na het opstarten van de computer telkens geen verbinding meer met de b-box 2. telkens kot het volgende:
verbinding met netwerk maken
Deze computer heeft beperkte connectiviteit met "naam netwerk".
Mijn b-box 2 wordt onmiddellijk herkent (verbinding uitstekend) maar na verbinding maken komt: Openbaar netwerk en beperkte toegang (tot mijn netwerk)
heb het volgende al geprobeerd:
BBOX 2 herstarten (stekker uittrekken)
-veranderen van kanaal van de BBOX2
veranderen IP adres
TCP/IPv6 uitschakelen van de router.
Ik moet de netwerkkaart verschillende keren aan/uit zetten, verbinding maken en dan lukt het wel, maar dit duurt soms tot een half uur totdat ik verbinding heb = zeer omslachtig.
Lan geen probleem, echter dan heb ik steeds een Kabel van 10 meter door mijn huis liggen.
nu heb ik een andere gebruiker gezien, die een router achter de b-box heeft geplaatst en dan werkt het wel.
Echter, dat is dan weer een extra investering van minstend EUR 50,- voor een goede router.
Kan het ook anders??
Dank voor antwoord.
N.B. heb nog een laptop onder windows 7, hier ook na het opstartenwindows hetzelfde probleem, echter na één keer de netwerkkaart aan-/uitzetten werkt het. ook niet ideaal maar het werkt.
Groeten
Marc
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.