Skip to main content
Beantwoord

foutcode P052

  • 9 augustus 2023
  • 3 reacties
  • 1942 Bekeken

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img

Sedert enkele dagen de foutcode P052 op 2 zenders.

Het begon met 1 zender ( 1 week geleden ) en nu reeds 2 zenders.

heropstarten modem en decoder V7 brengt geen oplossing.

Terug naar fabrieksinstellingen enkel om die 2 zenders terug te krijgen?

Beste antwoord door Martin

Ter info: volgens PX is de oorzaak van fout 052 (& 051) omdat de IPTV streams niet kunnen ontcijferd worden (ontbrekende correcte ontcijferingsconfiguratie) en zou de oplossing een reset naar fabrieksinstellingen zijn.

bron: V7 Stand van zaken | Proximus Forum

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33514 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2023

Ter info: volgens PX is de oorzaak van fout 052 (& 051) omdat de IPTV streams niet kunnen ontcijferd worden (ontbrekende correcte ontcijferingsconfiguratie) en zou de oplossing een reset naar fabrieksinstellingen zijn.

bron: V7 Stand van zaken | Proximus Forum

 


MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 53 reacties
  • 10 augustus 2023

Bedankt Martin voor de info.

Reset naar fabrieksinstellingen is de oplossing.


Martin
  • 33514 reacties
  • 10 augustus 2023

Blij te horen dat het hiermee terug werkt, hopelijk komt de foutcode niet te vlug terug ;-)