Skip to main content
Vraag

synchronisatie decoder v7 naar tv


Het beeld loopt voor op geluid.

Zelfs na automatische regeling uit te zetten en de vertraging van beeld op tv aan te passen blijft dit probleem.

Dit is enkel op de tv beneden.

De tv op de slaapkamer heeft dit probleem niet.

Beide volledig bekabeld.

21 reacties

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 24 november 2022

@Sybren1987 Zou je uw forumgegevens kunnen aanvullen met je klantennummer.


Martin
  • 32941 reacties
  • 24 november 2022

TBI: forumgegevens aanvullen door zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 24 november 2022

Is gebeurd


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 24 november 2022

@Sybren1987  Is de decoder beneden rechtstreeks met de modem verbonden of de decoder van boven?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 24 november 2022

De decoder beneden is rechtstreeks verbonden met de modem.

De decoder boven is verbonden met kabels via electriciteitsleiding. 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 24 november 2022

@Sybren1987 Heb je de decoder beneden aangesloten met de LAN en HDMI die in de doos voorzien waren?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 24 november 2022

@Michael V 

Ja dat is gebeurd.

Ook al de kabels allemaal veranderd om te zien of het daar aan lag.

Alles al eens gereset. 

Niets werkt


  • Rising star
  • 20 reacties
  • 28 november 2022

Bij mij loopt het geluid voor op beeld.

Decoder v7 beneden in woonkamer


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 29 november 2022

@erikmaria Kan je alles een afkoppelen van je modem en nogmaals proberen? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 29 november 2022

@DaisyS 

Kan er bij mij eens verder gekeken worden waar het probleem ligt?

Want hier is nog niets gebeurd.


  • Rising star
  • 20 reacties
  • 29 november 2022

Heb alles al geprobeerd en niets werkt.

Als ik van zender verander dan is het terug ok maar als er na een minuut weer een frees komt is het weer prijs.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 29 november 2022

@erikmaria Ik zie dat er enorm veel op je modem is aangesloten. Dit alles heb je eens afgekoppeld?

@Sybren1987 Heb je dit op beide decoders? Kan je alle toestellen eens resetten? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 29 november 2022

@DaisyS 

Alles is al eens gereset.

Kabels al veranderd.

En enkel op toestel in woonruimte.

Niet op slaapkamer


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 29 november 2022

@Sybren1987 Kan je deze toestellen eens van plaats veranderen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 29 november 2022

@DaisyS

Nu is het probleem naar boven verhuisd. Nu hebben we boven geluid dat achter loopt op het beeld. Beneden is het nu in orde


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 30 november 2022

@Sybren1987 Dus als ik het goed begrijp dan is je probleem met je decoder mee gegaan? 

Als dit het geval vrees ik dat we je decoder moeten omruilen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 30 november 2022

@DaisyS 

Dat vermoeden had ik nu ook al.

Idd is het probleem met de decoder mee gegaan. Moet ik dan hiervoor even met de technische dienst bellen?


Martin
  • 32941 reacties
  • 30 november 2022

Als een PX moderator terug de draad opneemt hier dan zullen ze het nodige doen om die per Bpost op te sturen. Indien vandaag niet meer gereageerd wordt zal het voor morgen zijn.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2104 reacties
  • 1 december 2022

@Sybren1987 

wanneer past het voor jou om iemand van  Bpost naar je toe te sturen met een nieuwe decoder?

 

Groeten

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 1 december 2022

@GeertC 

Ik ben morgen en volgende week de hele week thuis. Ik kan ze ontvangen wanneer jullie het kunnen opsturen.

Moet ik de oude terug mee geven met bpost? En wat moet ik er bij voegen?


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2104 reacties
  • 1 december 2022
Sybren1987 schreef:

@GeertC

Ik ben morgen en volgende week de hele week thuis. Ik kan ze ontvangen wanneer jullie het kunnen opsturen.

Moet ik de oude terug mee geven met bpost? En wat moet ik er bij voegen?

de oude moet je inderdaad binnenbrengen in een postkantoor en daar moet je de code laten scannen die we je via mail toesturen.

De stroomkabel moet je ook in de doos van de oude doen. 

 

Ik heb een case opgemaakt naar bpost, op 05/12 zal er iemand naar je toegestuurd worden met een nieuwe decoder.

case id: 1943567

 

Groeten

Geert