Skip to main content
Beantwoord

verdwenen opnames

  • 26 september 2021
  • 3 reacties
  • 415 Bekeken

Beste, deze week gaf een van onze decoders een fout. Na reder van decoder en bbox werkt hij terug maar alle opnames zijn verdwenen. Op onze andere decoder staan de opnames wel nog. Kunnen we de opnames terug krijgen?

Verder lijkt het niet te lukken om nieuwe opnames te maken met deze decoder.  

Beste antwoord door Hilde_D

Dankjewel voor je reactie. Gisterennamiddag stonden de opnames ineens terug. Probleem lijkt voorlopig opgelost .

Weet niet goed welke gegevens ik nog dien toe te voegen aan mijn profiel. Mijn klantnummer had ik gisteren al toegevoegd.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33308 reacties
  • 26 september 2021

morgen pas komt er iemand van Proximus terug langs

je hebt dan waarschijnlijk al je toestellen herstart zoals hier aangegeven 

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

 


Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2099 reacties
  • 27 september 2021

@Hilde_D Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 september 2021

Dankjewel voor je reactie. Gisterennamiddag stonden de opnames ineens terug. Probleem lijkt voorlopig opgelost .

Weet niet goed welke gegevens ik nog dien toe te voegen aan mijn profiel. Mijn klantnummer had ik gisteren al toegevoegd.