Sinds ik de decoder v6 (als vervanging van een 5c) heb ontvangen, moeten wij elke dag de decoder resetten.
Dat blijkt de enige manier om een avond tv te kijken (zwarte schermen tussendoor, onderbrekingen, soms tot zelfs 10 keer per minuut).
De resetprocedure modem + decoder zoals beschreven brengt ook geen oplossing (modem & decoder zijn verbonden via ethernet kabel). Na 3 keer via de 0800 lijn verschillende medewerkers aan de lijn te hebben gehad met allerlei beloftes, ben ik nog altijd geen stap verder.
Misschien kan er nu eens iemand van Proximus die zaak ter harte nemen, ik ben het ondertussen beu van uren aan de 0800 te hangen, telkens iemand anders aan de lijn te krijgen om uiteindelijk dan “met loze beloftes” geen stap vooruit te gaan ?
Beste antwoord door Martin
@ChM Als je inderdaad al alles gereset hebt en het niet helpt dan kun je zelf niet veel meer doen.
Ik veronderstel dat je ook de HDMI kabel gebruikt die bij de V6 meegeleverd was en niet de oude van de V5C.
Da Proximus medewerkers kunnen maandag ook de lijn uitmeten op fouten of ze daar iets kunnen uit concluderen en ook eventueel beslissen om een Technieker te sturen
Daarom ook best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
NB: je kunt desnoods indien er hier uiteindelijk geen oplossing moest komen, ook zelf een technieker aanvragen
@ChM Als je inderdaad al alles gereset hebt en het niet helpt dan kun je zelf niet veel meer doen.
Ik veronderstel dat je ook de HDMI kabel gebruikt die bij de V6 meegeleverd was en niet de oude van de V5C.
Da Proximus medewerkers kunnen maandag ook de lijn uitmeten op fouten of ze daar iets kunnen uit concluderen en ook eventueel beslissen om een Technieker te sturen
Daarom ook best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
NB: je kunt desnoods indien er hier uiteindelijk geen oplossing moest komen, ook zelf een technieker aanvragen
hi @ChM aangezien je probleem blijft aanhouden kan ikhiervoor een technieker voor je inboeken kan je een aantal tijdstippen doorgeven waarop deze afspraak mag plaatsvinden ?
Het probleem blijkt toch te wijten aan een combinatie met mijn AV receiver die na de decoder zit en mijn TV + hifi boxen aanstuurt. Ik heb mijn Marantz SR6009 er van tussen gehaald en nu werkt het perfect.
De grote vraag: de Marantz heeft zijn laatste software update, ondersteunt HDMI 2.0 en toch blijkt dat moeilijkheden te veroorzaken die er met decoder V5c niet waren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid