Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding "U moet een abonnement hebben op TV Replay om deze functie te kunnen gebruiken".

  • 18 februari 2021
  • 4 reacties
  • 765 Bekeken

Sedert enkele dagen (eergisteren) krijg ik bovenstaande meding telkens ik naar een ander kanaal wil zappen bij het rechtstreeks TV kijken. Dezelfde melding verschijnt ook wanneer ik uit het menu ga door op de toets “TV” te drukken. Wanneer ik “Annuleren” druk bij deze melding, kan ik pas verder gaan naar het geselecteerde kanaal. Voor alle duidelijkheid: ik heb de functie “TV Replay” niet en wens deze ook niet te activeren wegens betalend zonder pack. Ik werk met een V6.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is, want begint op de zenuwen te werken??

Beste antwoord door Martin

PS :

  • decoder volledig stroomloos zetten
  • bbox resetten > klik hier
  • wachten tot op bbos DSL lampje continu blijft branden
  • dan pas de decoder resetten > klik hier en volledig laten opstarten
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 33554 reacties
  • 18 februari 2021

helpt het niet als je de decoder reset


Martin
  • 33554 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2021

PS :

  • decoder volledig stroomloos zetten
  • bbox resetten > klik hier
  • wachten tot op bbos DSL lampje continu blijft branden
  • dan pas de decoder resetten > klik hier en volledig laten opstarten

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 februari 2021
Martin schreef:

helpt het niet als je de decoder reset

Zo simpel dat ik er niet zelf aan gedacht heb. Bedankt Martin ! 


Martin
  • 33554 reacties
  • 19 februari 2021

Graag gedaan en blij te horen dat het zo in orde gekomen is.