Sinds enige tijd problemen met internet hier. We hebben eindelijk een nieuwe modem gekregen via technieker (geen zogezegd nieuwe) en sindsdien werkt het internet super. 👍 helaas verschijnen er nu telkens blokjes op het scherm van onze tv. Reset gebeurd. Niets helpt. We geraken stilaan ten einde raad… eerst geen internet. Nu tv… :(
Beantwoord
blokjes op tv
Beste antwoord door Martin
ja ook daarom krijg ik dikwijls onder mijn voeten hier thuis als ik zo’n lange kabel over de vloer trek om enkele dagen te testen, ik heb zo’n UTP cat5e kabel liggen van 50 m; om testen te kunnen doen
En de wifibridge is ook al gereset geweest waarschijnlijk door de technieker.
Wi-Fi Bridge te resetten:
- Druk minstens 10 seconden met een potlood of tandenstoker in het kleine gaatje aan de zijkant van het toestel.
- Haal de stekker van de Wi-Fi Bridge uit het stopcontact.
Uw Wi-Fi Bridge is gereset. U kunt het toestel opnieuw installeren.
Kijk naar de lampjes van uw Wi-Fi Bridge. Als het Link Quality-lampje uit is, moet u de Wi-Fi Bridge opnieuw synchroniseren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.