Skip to main content
Vraag

storing proximus tv sinds glasvezel


Beste ,

 

Sinds eind september hebben ze hier in de buurt overal glasvezel geinstalleerd. Ook in ons appartement en in het gebouw. Sindsdien dagelijks storing op tv , waarbij het scherm helemaal uit gaat. Je vaak minutenlang moet wachten tot het over gaat. Soms hoor je het programma wel verder spelen , maar zie je niets. De andere keer helemaal niets.

We hebben al ALLES gedaan. Alles gereset meerderemalen.. kabels uitgetrokken, vervangen, noem maar op. Blijft dagelijks storing! Voornamelijk overdag , 's avonds gelukkig bijna nooit... Uitgenomen gisterenavond en deze avond blijvenddurende kleine storingen op scherm.

 

Dit kan toch niet zijn? Overal reclame komen maken voor de glasvezel installatie... hadden we het geweten, waren we er niet op in gegaan. We hadden hiervoor wel geen problemen!

 

Graag ASAP meer info en een oplossing!

This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33514 reacties
  • 3 januari 2020

Je kunt best mss eerst de reactie van iemand vna proximus zelf hierop afwachten, maar ter info geef ik je mee dat je altijd zelf een beroep (zelf kunt aanvragen) op een gratis happyhouse technieker om de installatie eens te komen nazien, zie hiervoor op de volgende site > klik hier 


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 3 januari 2020

@van.snick.stef Ik heb je lijn eens gereset. Kan je eens nakijken of het probleem hiermee is opgelost.