Skip to main content
Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem


Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

Beste antwoord door Charlotte.D

Dag Tine

 

Ik heb even een aanpassing op je profiel gedaan. Kan je dit nu even testen aub?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

154 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2019

Dag Tine

 

Ik heb even een aanpassing op je profiel gedaan. Kan je dit nu even testen aub?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2019

Mercikes nu lukt het wel!!!


Wij hebben het zelfde probleem. Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3379 reacties
  • 17 december 2019

Ik heb de aanpassing gedaan. Het zou moeten werken nu


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 23 december 2019

Kan mijn account niet koppelen met pickx.

Kan dit opgelost worden. Dank u


  • 0 reacties
  • 24 december 2019

@Rafster : Dit zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even uittesten?


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 24 december 2019
WenzelR schreef:

@Rafster : Dit zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even uittesten?

Is in orde. Merci. Fijne feestdagen. 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 december 2019

Hetzelfde probleem hier lijkt me


Ook voor mij is dit nog niet opgelost...


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2104 reacties
  • 30 december 2019

@KeldermansD 

@Rigobert Creemers 

 

jullie accounts zijn gekoppeld, kunnen jullie de app eens uittesten?

 

Geert


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 december 2019

Bedankt Geert. Het werkt terug!


elladan001
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 januari 2020

Ik heb hetzelfde probleem als ik de app op mijn GSM wil gebruiken:

 

Ik zie de app nochtans wel in MyProximus bij mijn producten staan.

Mvg

 

Eric


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 3 januari 2020

@elladan001 Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw proberen.


elladan001
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 januari 2020
ThierryW schreef:

@elladan001 Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw proberen.


Nu werkt het, waarvoor dank.


ik kan ook niet via de app op proximus pickx omdat account niet gekoppeld is.. :/


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 17 januari 2020

@davy.moons1983  Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel in orde moeten zijn.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 27 februari 2020

Ik krijg ook de melding:

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

Kan iemand mij helpen aub?


Martin
  • 32962 reacties
  • 27 februari 2020

TUI: Zal iets voor morgen zijn als de prox forummedewerkers hier terug langskomen op het forum.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 28 februari 2020

@Fabian88 ik heb je profiel even verwijderd en terug toegevoegd. Kan dit even opnieuw worden getest?


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 28 februari 2020

Nu kan ik wel inloggen, bedankt!

 Zou het kunnen dat het even duurt vooraleer de geplande opnames verschijnen?


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 februari 2020

Krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”.

Alles is aan mijn kant in orde… graag een oplossing!

 


  • 1 reactie
  • 28 februari 2020

Ik krijg ook de melding:

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

Kan iemand mij helpen aub?


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 februari 2020

Beste,

 

ik ben sinds Jan klant. Ik contacteerde ook de klantendienst voor het zelfde probleem. Daar vonden ze geen onregelmatigheden.

 Blijkbaar is mijn account niet gekoppeld. Deze verwittiging krijg ik. Toch gebruik ik login en paswoord van MyProximus.

 

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 februari 2020

Hallo, 

 

Bij mij net hetzelfde... Hoewel dit via website wel lukt, enkel app niet ? Kunt u dit aub oplossen? 

 

Bedankt.

 


Martin
  • 32962 reacties
  • 29 februari 2020

TUI: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf terug langs op het forum om dit verder voor je op te lossen.