Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass
Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet.
Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is.
Wanneer zal dit opgelost worden?
Beste antwoord door Yannick Vandepaer
Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.
Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!
Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.
Oplossing:
Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.