Vraag
Nieuwe decoder + nieuwe modem
Enkele weken geleden heb ik mijn nieuwe decoder gekregen en (correct) geinstalleerd. Na ongeveer een uurtje tv kijken blokkeerd mijn tv scherm. De oplossing was eventjes van zender veranderen en dan werkt alles terug prima. Maar dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik heb dan naar de helpdesk gebeld ;maar er zijn geen fouten op de lijn gevonden. Wel was er geconstateerd dat mijn BBox2 was verouderd en dringend aan vervanging toe was. Deze heb ik nu ook sinds vorige week(.bbox3).Maar ook ditmaal zijn er problemen .Na een week krijg ik nu terug hetzelfde probleem .Beeld bevriest en scherm wordt zwart en dan eventjes van zender veranderen en alles is terug ok. Misschien een defecte decoder gekregen? Maar dan is er nog iets. Sinds mijn modem is veranderd heb ik ook internetproblemen op mijn desktop ,bij opstarten krijg ik de melding enkel lokaal internet ,of internet met beperkte mogelijkheden. Na opnieuw en opnieuw verbinding (wifi)te maken lukt het uiteindelijk dan toch. Op de laptop en smartphone heb ik dit probleem niet .Ik hoop dat dit opgelost geraakt
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.