Beste
Sinds bijna twee maanden "sukkelen" wij met ons internet.
Het viel vaak uit en ging heel traag...
Na herhaaldelijk bellen naar de helpdesk had belgacom eerst een technieker van hun eigen gestuurd maar die kon er niets aan doen dus kwam er iemand van "isb" (denk ik).
Die persoon heeft ontdekt dat met de bekabeling en modem hier in huis alles perfect is, op enkele procenten na natuurlijk. Maar Belgacom had ons niet op het korst bij zijnde netwerk aangesloten, namelijk een dorp verder volgens die persoon. Hij heeft ons dan aangesloten aan een belgacom"kast" korterbij, twee straten verder...
Maar toen waren de problemen nog steeds niet opgelost, dus weer bellen naar de helpdesk van belgacom... Het internet was nog steeds veel te traag, volgens een test zou de snelheid maar 0,95MB/S download en 0,32MB/S UPLOAD! We beschikken over "INTERNET INTENSE" dus zou deze wel een pak hoger mogen!
Voor de tweede keer kwam er een persoon van "ISB" maar hij zei dat hij hier niet aan kon doen, hij ging een "ander team" sturen die dan buiten aan de kabels van BELGACOM zelf zouden kijken en meten waar het probleem juist zat en oplossen.
Dat was twee weken geleden maar dat team is nog steeds niet komen opdagen, zou dat eventueel nog mogelijk zijn voor het einde van het jaar?
Of komt BELGACOM ons tegemoet en zegt dat we maar 1/3 van ons factuur moeten betalen aangezien we ook niet meer snelheid krijgen voor de voorbije twee maand?
Met grote hoop wacht ik op een antwoord,
Robbie
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.