Ik heb al een aantal malen aangekaart dat mijn gegevens van de e-services zijn verloren gegaan; nog voor de nieuwe update die recent werd uitgevoerd. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen (misschien met de lancering van het nieuwe forum ?)... helaas.
Concreet betekent dit dat ik eigenlijk niet veel van mijn producten kan configureren, wat uiteraard een beperking is.
Er is geen telefoonlijn geregistreerd (die ik wel gebruik en betaal), geen internetverbinding (die ik wel manueel heb toegevoegd, maar nu krijg ik geen toegang meer tot de zgn internetvoordelen), geen e-mail (manueel toegevoegd, ok) of persoonlijke webruimte (die ik eigenlijk wel gebruik, maar dus niet meer kan beheren).
Het zou leuk zijn als IEMAND me eens uitlegt waar die gegevens die er vroeger wel instonden naartoe zijn en hoe die er terug kunnen inkomen? Ik vind het niet leuk op regelmatige tijdstippen te moeten "bedelen" voor een internetvoordeeltje. Laat staan dat ik er nog maar aan denk facturatie electronisch te laten versturen...
Mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.