amaai,, wat een ellende jullie e-shop.. eerst een heel gedoe voor dat mijn gsm geleverd zou worden.. heb jullie zelf enkele malen proberen te bellen. vandaag (19/10) zou de gsm tussen 8 en 17u geleverd worden. aangezien de postbode is doorgereden had die geen pakje bij.. de klantendienst gebeld, mevrouw mij in wacht gezet en afgedrukt, opnieuw terug gebeld, heb ik een ander nr gebeld dat ze mij gegeven die hebbe mij laten terug bellen naar de klantendienst, die hebben me terug laten bellen naar dat nr.. zij een mail opgesteld en vanavond een mail terug gehad dat zij dit niet behandelen enkel de simkaarten.
order is gemaakt op 6/10/2018, hij is netjez betaald.. via bpost tracker geen pakketje te vinden.. ik vraag me af waarom mijn samsung galaxy s9 ergens zit..
ordernr R4WEBSHOP001973599
hopelijk snel een antwoord
wij moeten met alles inorde zijn of sluiten de boel af. maar jullie komen geen afspraken na.. dankjewel proximus, hoe kan ik deze bestelling annuleren?
teleurgestelde en ontevreden klant..
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.