Skip to main content
Vraag

Contact

  • 19 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 420 Bekeken

Al 51 minuten aan het wachten om iemand aan de telefoon te krijgen.. ze werken toch echt niet graag meer tegenwoordig. Wat een service??

5 reacties

Martin
  • 33516 reacties
  • 19 oktober 2018
kan mss vlugger via een chat op een support pagina (die na een tijd opengaat) bv:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 19 oktober 2018
Kan ik je eventueel via deze weg helpen ? Je kan

je telefoon- of klantennummer melden via volgende link, samen met de beschrijving van het probleem.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Martin
  • 33516 reacties
  • 19 oktober 2018
👍
Maar via het forum gaat het precies nog vlugger ☺️

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 oktober 2018
Ik wil alleen maar vragen dat ik een volledig overzicht krijg van in en uitgaande gesprekken vanaf juli 2018 tot ..... van mijn gsm nummer op de factuur. Telenet deed dat automatisch. Soms heb je eens wat nummers nodig van vroeger. Mvg

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 20 oktober 2018
Dag Raf,
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan maken we een aanvraag voor je.
Mvg. Wilfried