Skip to main content
Beantwoord

Aanpassing mobiel abonnement tablet nog niet zichtbaar in MyProximus

  • 24 september 2018
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

mijn klantennummer is 607740012,op naam van christiaan baelde uit kemmel.

ik heb op 21 september telefonisch via het nummer 6000 een aanvraag gedaan voor het abonnement mobile internet S te wijzigen in het mobile internet M.ik kreeg vlug een bevestigingsmail van de aanpassing,dat de aanpassing ging gebeuren de dag zelf.maar op my proximus zie ik,dat de aanpassing nog niet is gebeurd.niet echt geruststellend,want ik wil niet over mijn datalimiet gaan.

Beste antwoord door AzizA

Hallo Christiaan, ik kan jou bevestigen dat de wijziging naar Mobile internet M wel degelijk is uitgevoerd. Groetjes, Aziz
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • Antwoord
  • 25 september 2018
Hallo Christiaan, ik kan jou bevestigen dat de wijziging naar Mobile internet M wel degelijk is uitgevoerd. Groetjes, Aziz