Skip to main content
Beantwoord

Mobiele gegevens verdwenen uit pack

  • 26 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Ik heb een pack, waarin bovenop 10 mb per mobiel nummer 2 GB mobiele gegevens beschikbaar zijn, te verdelen onder de mobiele nummers van het pack. Nu is deze 2 GB zonder enige aankondiging verdwenen, en wordt er meer dan 0,50 euro/mb mobiel verbruik aangerekend.
Berichten naar de klantendienst blijven zonder enige reactie.
Nog iemand met dergelijk probleem ?

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Dirk,

We kunnen inderdaad vaststellen dat het 'gedeelde datavolume' 2GB niet meer is toegepast en er in de 'nog te factureren details' reeds volume wordt aangerekend. Ik heb hiervoor een dossier 35350723 opgemaakt om dit voor de toekomst terug te activeren en de kosten vanaf ze gefactureerd worden te krediteren.
Mvg. Wilfried

Je kan ook indien gewenst.via een 'privé' bericht en deze link het gesprek verder zetten.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • 26 augustus 2018
Ter uwe info: morgen pas komen de mensen van het Proximus team hier terug langs op het forum om u hierbij verder te helpen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 27 augustus 2018
Kleine correctie : er wordt 0,50 euro per mb aangerekend (BTW inclusief).

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 28 augustus 2018
Dag Dirk,

We kunnen inderdaad vaststellen dat het 'gedeelde datavolume' 2GB niet meer is toegepast en er in de 'nog te factureren details' reeds volume wordt aangerekend. Ik heb hiervoor een dossier 35350723 opgemaakt om dit voor de toekomst terug te activeren en de kosten vanaf ze gefactureerd worden te krediteren.
Mvg. Wilfried

Je kan ook indien gewenst.via een 'privé' bericht en deze link het gesprek verder zetten.

Reageer