Skip to main content
Beantwoord

Geen laattijdige annulatie toch aangerekend


Beste,

Ik heb voor er nog een product internet, tv en vaste telefonie geinstalleerd heb en voor er een technieker kwam of zelfs er een afspraak werd gemaakt alles geannuleerd.

Toch zie ik nu op mijn factuur dat er 59 euro annulatiekosten worden aangerekend.Daarnast worden ook proximus TV applicatie aangerekend wat ook alweer niet kan want ik had daar nog geen toegang tot. Het enigste correcte aan mijn factuur is het mobiele abbonement.

Wat zijn de oplossing voor dit probleem?
Moet ik deze betalen?
Kunnen jullie deze terugbetalen?
Moet ik om deze 59 euro annulatie kwijt te schelden toch inschrijven voor een abbonement internet tv en telefonie(familus)?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Timothy

Beste antwoord door AzizA

Hallo Timothy, ik heb een creditnota toegekend van 65,99 euro, je mag dit in vermindering brengen van jouw factuur en het verschil overschrijven. Groetjes, Aziz
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 19 juli 2018
Dag Timothy, bezorg je ons klantgegevens voor nazicht? Grt, HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 juli 2018
Beste ik heb net een bericht naar jullie team gestuurd.

Met vriendelijke groeten,
Timothy

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2018
Hallo Timothy, ik heb een creditnota toegekend van 65,99 euro, je mag dit in vermindering brengen van jouw factuur en het verschil overschrijven. Groetjes, Aziz

Reageer